Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
11:14 22 01 2019 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vezi ce spune ENEL despre acuzele Consiliului Judeţean Constanţa

ro

24 Jan, 2012 13:51 810 Marime text

Call Center-ul este comparativ cu o medie de 800 apeluri într-o zi obişnuită un serviciu ce funcţionează non stop şi, în cazul avariilor, se suplimenteză personalul şi se preiau apelurile telefonice şi de către operatorii din celelalte judeţe în care Enel deţine serviciul de distribuţie a energiei electrice. Numărul de apeluri telefonice primite la Call Center Enel în ziua de 22 ianuarie a fost de peste 12.500, în timp ce în seara zilei de 21 ianuarie s-au înregistrat aproape 6.000 de apeluri. Fluxul extraordinar de apeluri primite în aceasta perioadă a condus, în anumite momente, la supraîncarcarea liniilor de comunicaţie şi la preluarea cu întârziere a unor apeluri sau la apariţia „tonului de ocupat". Dorim să menţionam ca echipele Enel Distribuţie Dobrogea, atât cele din Call Center cât şi cele care au intervenit pe teren, au facut eforturi deosebite pentru restabilirea alimentării cu energie electrică a tuturor consumatorilor afectaţi, date fiind condiţiile meteo speciale şi a pagubelor importante produse de caderile masive de zăpadă, depunerile de chiciură pe conductori şi a vântului puternic ce au afectat reţelele de electricitate. Conform legislaţiei în vigoare, operatorul de distribuţie este obligat să restabilească alimentarea cu energie electrică în „maximum 72 de ore pentru mediul urban sau rural, în condiţii meteo deosebite" (Standard de performanta pentru serviciul de distributie a energiei electrice - articolul 14, aliniatul c). Astfel, dorim să precizam faptul că, datorită intervenţiei prompte şi a mobilizării unui număr însemnat de echipe ale Enel Distributie Dobrogea, cat si echipe suplimentare ale contractorilor, alimentarea cu energie electrica a fost reluată în circa 24 de ore pentru mai mult de jumătate din localităţile afectate pe raza judeţului Constanţa. În total, peste 40 de echipe Enel au intervenit reuşind să reducă numărul localităţilor afectate de la 90 în dimineaţa zilei de 22 ianuarie 2012 la doar 39 de localităţi afectate în dimineaţa zilei de 23 ianuarie 2012. Mai mult, pe data de 23 ianuarie 2012, la ora 17.30, pe raza judeţului Constanţa mai erau doar 15 localităţi afectate. Conform standardului de performanţă menţionat, „restabilirea alimentării, din momentul anunţării, după o întrerupere neplanificată, se realizează în maximum: a. 12 ore in mediul urban, în condiţii normale de vreme; b. 24 de ore in mediul rural, în condiţii normale de vreme; c. 72 de ore pentru mediul urban si rural, în condiţii meteorologice deosebite". Mai mult, intervenţia echipelor Enel a fost, în multe dintre aceste cazuri, îngreunată din cauza faptului că drumurile de acces erau blocate sau înzăpezite.

Ti-a placut articolul?

Comentarii