Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:37 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiect interguvernamental româno-francez, la Liceul George Călinescu

ro

04 Mar, 2013 18:43 1426 Marime text
Astăzi, 4 martie, o grupă de 17 elevi din clasa a XI-a profil bilingv limba franceză, însoţiţi de profesorul coordonator Marinela Mitrenga, s-au deplasat în localitatea Techirghiol pentru a  vizita Sanatoriul Balnear şi alte câteva obiective din localitate. Aceştia au încercat să observe la faţa locului cât mai multe detalii utile, practice pentru continuarea proiectului interdisciplinar, pentru materiile geografie, fizică şi limba franceză, realizând fotografii ,filmări, interviuri şi sondaje de opinie. De o deosebită primire s-au bucurat din partea primarului oraşului Techirghiol, Adrian Stan, care, cu multă generozitate, le-a oferit detalii despre trecutul şi prezentul localităţii şi şi-a arătat disponibilitatea pentru o colaborare pe termen lung.  

Proiectul interguvernamental interdisciplinar româno-francez “De l’enseignement bilingue vers les filières francophones“ , în care Liceul Teoretic George Călinescu este integrat din 2005, ca liceu-pilot, împreună cu alte 14 licee din ţară, presupune antrenarea elevilor din clasa a XI-a profil bilingv limba franceză în cercetarea unei teme specifive regiunii.

«Proiectul “ De l’enseignement bilingue vers les filières francophones“ este o excelentă ocazie de a îmbina diverse metode de lucru, de a încuraja elevii în practica cercetării documentare, de a le stimula spiritul de iniţiativă, dar şi  autonomia, raţionamentul practic şi rigoarea acestora. An de an, la liceul nostru  elevii de la bilingv franceză au ocazia, prin implicarea în acest proiect, să fie speciali, să facă şcoală “altfel” în fiecare zi»  ne-a declarat doamna Cristina Zaharia, profesoară de limba franceză şi directoare a Liceului Teoretic George Călinescu.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii