Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
13:21 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Compania Telekom încearcă să împace clienţii afectaţi de întreruperea servicilor de voce şi date. Ce variantă a ales pentru a se revanşa

ro

07 Mar, 2018 15:16 1180 Marime text
O avarie majoră a afectat din data de 5 martie 2018 serviciile de telefonie şi date ale abonaţilor companiei Telekom. Pentru a se revanşa faţă de clienţii nemulţumiţi de problemele întâmpinate, compania Telekom le oferă mai multe bonusuri clienţilor.
 

“Vă mulțumim pentru înţelegerea și suportul pe care ni le-ați arătat în aceste zile, în contextul disfuncţionalităţilor tehnice în rețeaua noastră mobilă, din data de 5 martie.
 
Astfel, vă anunțăm că vom oferi reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi companii.
 
Abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.
 
În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.
 
Pentru clienţii companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018” – se arată într-un comunicat al companiei Telekom.

Citeşte şi:

Abonații Telekom au rămas fără semnal la telefon. Ce s-a întâmplat și când va fi remediată problema
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii