Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:32 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Bogdan Nau­movici, Ziua Publicităţii "Brandul României în lume este făcut de Simona Halep şi de DNA"

ro

30 Oct, 2014 09:46 2262 Marime text
România a cheltuit anul trecut peste 8 milioane de euro pentru promovarea României. Cu toate acestea, imaginea ţării peste graniţe nu este una pozitivă, scrie Ziarul Financiar.

„Pot să spun din perspectivă su­biec­tivă că imaginea României nu este foarte bună văzută din afară. Tre­bu­ie să definim în primul rând cine sunem. Trebuie să avem o pozi­ţio­na­re clară“, a spus Radu Florescu, CEO al grupului Saatchi & Saatchi Ro­mânia, la evenimentul „Ziua Publi­­ci­tăţii“, organizat de IAA în parteneriat cu ZF şi cu sprijinul Rompe­trol.

Pe de altă parte, un lucru evident la ora actuală este că România nu are un brand de ţară şi nu şi-a definit o strategie de promovare. Din această cauză ţara noastră nu a reuşit să se impună cu o imagine convingătoare peste gra­niţă. „La ora actuală, brandul României în lume e făcut de Simona Halep şi de DNA. Întrebarea mea este cine se ocupă de problema mare? Cine este «agenţia» care ar trebui să se ocupe de această campanie a brandului de ţară. Ni­meni nu a reuşit să facă o campanie“, spune Bogdan Nau­movici, managing part­ner al agenţiei 23 Communi­ca­tion Ideas, parte a grupului Leo Burnett.

Soluţii există. Antreprenorul Jean Valvis, proprietarul brandului de apă minerală Aqua Carpatica şi al vinurilor Sâm­bureşti, este de părere că România ar trebui să îşi găsească un produs fani­on pe care să îl promoveze. El dă exemplul vinurilor roşii de România care nu sunt cu nimic mai prejos decât vinurile de Bordeaux, scrie Ziarul Financiar.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii