Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:00 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Bilanţ 2018 Mii de autoturisme verificate de RAR prezentau pericol iminent de accidente. Care este situaţia la Constanţa

ro

11 Feb, 2019 13:53 1545 Marime text
Aproape 3500 de vehicule verificate tehnic în trafic de inspectorii RAR, în anul 2018, prezentau pericol iminent de accidente, transmite Registrul Auto Român printr-un comunicat de presă.

Registrul Auto Român a verificat, anul trecut, din punct de vedere tehnic în trafic, 67.807 vehicule, în toată țara. În urma controalelor s-a constatat că aproape jumătate dintre acestea erau neconforme.

 
Cele mai multe probleme au fost descoperite la instalația electrică de iluminare și semnalizare, sistemul de reducere a emisiilor poluante, punți, jante, anvelope și suspensie, vizibilitate precum și la sistemele de frânare și direcție.
 
În județul Constanţa cifrele sunt următoarele: vehicule verificate - 1829 dintre care 70.37 % neconforme iar 180 de masini prezentau pericol iminent de accident.
        
1.59 % dintre vehicule prezentau probleme legate de inspectia tehnică periodică (ITP fals, expirat sau anulat).
 
În urma controalelor mixte desfășurate de RAR și Poliția Rutieră, în anul 2018 au fost aplicate 557 de amenzi contravenționale, au fost retrase 477 de certificate de înmatriculare și reținute 2 permise de conducere.
 
În situația în care una dintre măsurile luate a fost reținerea certificatului de înmatriculare, acesta poate fi redobândit numai după efectuarea unei inspecții tehnice specifice la reprezentanțele RAR din țară.
 
Rezultatele controalelor desfășurate în trafic nu reflectă starea generală a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR-Poliție opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta defecțiuni, mai transmite RAR.

Sursă foto: Registrul Auto Român
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii