Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:20 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

78% dintre respondenţi nu sunt mulţumiţi de calitatea confortului, a personalului şi a serviciilor oferite de spitalele din Constanţa!

ro

25 Jun, 2016 00:00 2648 Marime text
78% dintre participanţii la sondajul de opinie lansat de ZIUA de Constanţa cu întrebarea „Sunteţi mulţumiţi de calitatea confortului, a personalului şi a serviciilor oferite de spitalele din Constanţa?” au răspuns negativ, alţi 10% s-au declarat mulţumiţi, iar un procent de 12% se declară satisfăcuţi de situaţia spitalelor. La sondaj au răspuns aproximativ 400 de persoane.
 
Din majoritatea comentariilor participanţilor la acest sondaj postate fie pe site-ul ZIUA de Constanţa, fie pe reţelele de socializare, transpare starea de nemulţumire în rândul celor care au fost pacienţi sau aparţinători.
 
Cristina scrie: „Mai bine la farmacie sau leacuri băbeşti decât să mori şi să nu te bage nimeni în seamă.“ Iulia reclamă şi ea dezastrul: „Să te ferească Cel de Sus să ajungi chiar şi pe holurile spitalului! Aşa-zisa lipsă de personal ne afectează tot pe noi, cei care plătim taxe lună de lună. Pe nimeni nu interesează. Cât ar trebui să aibă salariile cei în cauză pentru a ne băga măcar în seamă? Ruşine şi lor şi celor ce sunt incapabili să gestioneze bugetele alocate!”
 
Carmen pare optimistă: „Parcă s-a mai schimbat pe alocuri aspectul, vă vorbesc din experienţa zilelor anterioare, am întâlnit un medic excepţional. Restul... mici atenţii la infirmiere, asistente, te forţează pur şi simplu pentru orice să cotizezi (nu trebuia, dar te înghesuie), brusc se îngustează spaţiul, începe lupta corp-buzunar şi, uite minune, se rezolvă tot.”
 
Dan povesteşte: „Urgenţa e sală de aşteptare, chiar dacă ajungi cu salvarea, tot patru ore stai la intrare”. Şi Corina este de părere că: „De la Urgență să înceapă schimbarea, acolo mori cu zile aşteptând”!
 
Teodora avertizează: „Şpaga este mereu prezentă. Fără ea, nu primeşti nimic. Mai mult ca înainte. Nu contează că ai sau nu ai de unde”. Gheorghe: „Confort, zici? De ce nu întrebi de curăţenie, personal? Începând cu infirmierele - mai elegante decât asistentele - vai şi amar dacă le trezeşti noaptea (asta în cazul în care le găseşti ). Până nu le bagi ceva în buzunar, nu le zâmbeşte fața”. Florentina: „Eu am fost cu fata la secţia ORL... nu sunt carcalaci... medici buni”. Petra: „Eu, personal, nu sunt mulţumită, nu vreau să dau numele celui care a fost medicul meu mulţi ani şi care în momentul în care am venit cu un tratament perfuzabil prescris de un alt doctor, dar pe care îl cunoştea, a refuzat să mi-l facă”.
 
Gabriela spune: „Se ia şpagă chiar dacă ei ştiu că pacientul nu mai are nicio şansă de supravieţuire. Sunt foarte puţini medici care nu cer de la obraz şpagă, aceasta fiind o condiţie tabu pentru a intra în operaţie. Nu dai, nu te operează!”
 
Gică: „Fără şpagă nu rezolvi nimic, iar rețetele sunt sub forma de bilețel, dacă comentezi ceva, îți spune franc: îți convine, bine, dacă nu, nu te forțează nimeni să o cumperi. Aşa este şi pe Oncologie, cumperi şi vitaminele şi orice, nu îți dă nimic gratis sau compensat, până şi analizele le faci cu bani, chiar dacă suferi de acea boală groaznică, cancer. Ce mă intrigă mai mult este că pe Oncologie nu au plafon să îți facă nişte analize, iar transferată pe Cardiologie, s-a găsit plafon. Cum e posibil ca, bolnav de cancer, pe Oncologie nu pot să îți facă analize, iar pe Cardio se poate, şi chiar fără şpagă? Contează şi doctorul, apropo, doctorul Maxim, un mare doctor cardiolog, poate profesa şi fără şpagă, iar doctorii de la oncologie nu”. Diana: „Da, soțul meu a fost operat la domnul dr. Aşchie, nota 10”!
 
Vă reamintim că puteţi intra şi pe site-ul www.calitatespitale.ro, un concept privat, independent, de colectare şi analiză a datelor privind experienţa pacienţilor legată de calitatea serviciilor furnizate de spitalele din România. Calitatespitale.ro urmăreşte, analizează şi comunică informaţii privind calitatea serviciilor furnizate de către spitalele din România conform următoarelor dimensiuni: calitate confort, calitate servicii şi calitate personal. Chestionarele completate asigură confidenţialitatea respondenţilor.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Numa Pompidiu 27 Jun, 2016 03:05 Inteleg ca chestionarul pus la dispozitie de spital, conform legii, nu mai este valabil azi. Trebuie sa completez chestionarul de pe calitatespitale.ro si sa cred ca o firma privata, care nu este ONG, arunca banii pe ferestra dezinteresat ca sa ma plang eu de medici. Chiar vreti sa cred acest lucru? N-am auzit pana azi ca o FIRMA PRIVATA sa lucrezed ca sa piarda bani. Eu ma plang la autoritatile competente nu pe site-ul calitatespitale.ro..