De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
13:10 17 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Centrul After School, aproape de finalizare Se lucrează intens la amenajarea noului parc de la Topraisar

ro

23 Jul, 2015 00:00 614 Marime text
Lucrările de la centrul after school din Topraisar înaintează pe zi ce trece. Firma care s-a ocupat de ridicarea construcţiei aproape că a finaliat lucrarea, astfel că de la debutul anului şcolar micuţii se vor putea pregătii suplimentar în acest loc.

„Pentru noi, educaţia copiilor este extrem de importantă. Trebuie să creăm condiţii prielnice de studiu, să facem o infrastructură şcolară adecvată nevoilor actuale, de aceea consider că investiţia într-un centru after school este de bun augur. După mai mulţi ani în care am lucrat la proiect, centrul acesta, dedicat educării copiilor şi după orele de şcoală, se află aproape de final. Mai sunt câteva săptămâni şi vom face recepţia acestei lucrări“, ne-a mărturisit primarul Stelian Gheorghe. Cei mici se vor bucura aici de toate utilităţile necesare studiului, inclusiv Internet, dar şi de condiţii moderne. Investiţia se ridică în jurul sumei de 200.000 de euro şi include, pe lângă dotările inerente, şi un loc de joacă adecvat. „De asemenea, ne bucurăm să vedem că un alt proiect la care am lucrat mai mult timp evoluează. A început deja construcţia noului parc de la Topraisar. Este un proiect frumos, care încununează o perioadă de muncă asiduă, fiind necesare o mulţime de avize şi de autorizaţii. Este vorba despre o investiţie de aproximativ 180.000 de euro, iar termenul de implementare este destul de scurt, sperăm să reuşim să facem faţă“, a mai spus primarul Stelian Gheorghe.

Iar proiectele primarului nu se opresc aici. Pe lângă proiectul de asfaltare a străzii Şcolii, la care se lucrează în prezent, gospodarul-şef a explicat că pentru mai multe proiecte de amploare se lucrează la Studiile de fezabilitate, proiecte ambiţioase despre care însă a spus că ne va vorbi într-o ediţie viitoare.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii