De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
04:10 21 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Lucrări de aproape un milion de lei Reabilitarea străzilor din localitatea 2 Mai, o prioritate pentru Primăria comunei Limanu

ro

20 Aug, 2015 00:00 877 Marime text
Unul dintre primarii care preferă să nu iasă în evidenţă, dar care adoptă strategia de a tace şi a face, este şeful autorităţii publice locale de la Limanu, Nicolae Iustin Urdea. Localitatea în fruntea căreia se află este una dintre cele preferate de turişti, „exodul“ începând chiar din primăvară. De aceea, cererea pentru concesionarea de terenuri este una crescută, fiecare dorindu-şi pentru el un mic colţ din Vama Veche. Şi cererea pentru achiziţionarea lor este mare, de aceea şeful autorităţii publice locale de la Limanu nu se poate plânge că bugetul local nu deţine resurse.
 
Însă, dacă vorbim despre localităţi litorale, vorbim despre turişti, agitaţie şi, implicit, drumuri aglomerate. De aceea, Primăria comunei Limanu intenţionează să achiziţioneze servicii pentru reabilitarea unor străzi din 2 Mai, amenajarea Aleii Portului şi dirijarea apelor meteorice pe raza aceleiaşi localităţi. Contractul de achiziţie este divizat pe două loturi, astfel: lot 1 - „Reabilitare strada Aurel Vlaicu şi strada Islazului, localitatea 2 Mai, comuna Limanu, judeţul Constanţa“ şi lot 2 - „Amenajare Aleea Portului şi dirijare ape meteorice, localitatea 2 Mai, comuna Limanu, judeţul Constanta“. Pentru lotul 1, se urmăreşte achiziţia unor lucrări de reabilitare pe strada Aurel Vlaicu şi pe strada Islazului din localitatea 2 Mai, lucrări ce au o valoare estimată de achiziţie de 706.093,59 de lei. Din această sumă, lucrările efective vor ajunge la suma de 672.214 lei, la care se adaugă cheltuieli diverse şi neprevăzute, în cuantum de 33.879,59 de lei.
 
Primăria estimează că valoarea lucrărilor de amenajare a Aleii Portului şi de dirijare a apelor meteorice tot în localitatea 2 Mai, aferente lotului 2, va ajunge la 183.730,55 de lei. Din această sumă, realizarea efectivă a lucrărilor reprezintă 173.331 de lei, organizarea de şantier - 1.733 de lei, iar cotă de cheltuieli diverse şi neprevăzute - până la 8.666,55 de lei. În total, valoarea celor două loturi ajunge la aproape 900.000 de lei. Câştigătoare va fi declarată oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. Ofertele se primesc până pe 31 august, urmând să fie deschise în aceeaşi zi, de la ora 12.00.
 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: Nicolae Iustin Urdea - primar, Bogdan Voicu - secretar, Paula Sfreja - contabil, Nineta Petrache - Jurist şi Olimpia Radu - responsabil Achiziţii Publice.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii