Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:24 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Şi cu banii luaţi, şi cu lucrarea neterminată Cum a lăsat societatea Euro Green Line SRL o asociaţie de proprietari cu ochii în soare (galerie foto)

ro

03 Nov, 2015 00:00 3654 Marime text
 

Asociaţia de proprietari nr. 679 din Constanţa, situată pe bulevardul 1 Mai nr. 29, blocul PF 9, a decis să reabiliteze două copertine de la intrarea în scările A şi D ale blocului, dată fiind starea de degradare în care acestea se află. Locatarii susţin că cele două copertine ar putea să cadă în orice clipă şi să provoace victime. În adunarea generală a proprietarilor din data de 5 iunie, locatarii au decis să semneze contractul de prestări servicii cu o societate specializată.
 
Ulterior, pe data de 16 septembrie, Asociaţia de proprietari nr. 679 a semnat contractul de prestări servicii cu societatea Euro Green Line SRL, reprezentată de Silviu Butnaru. „Valoarea lucrării pentru cele două copertine a fost stabilită la suma de 8.500 lei +TVA. După semnarea contractului, am achitat un avans de 3.600 de lei, urmând ca restul banilor să fie achitaţi până pe data de 17 decembrie. Potrivit contractului, societatea Euro Green Line SRL urma să execute următoarele lucrări: decopertare hidroizolaţie, decopertare tencuială umflată, refacere structură de rezistenţă a plăcii de bază, montaj stâlpi metalici pentru susţinerea plăcii, refacere trepte sparte, refacere tencuială, termoizolaţie pe toată suprafaţa copertinelor. La acestea se adaugă execuţia acoperişului în două ape din fibră de sticlă, finisarea cu tencuială decorativă, montaj cărămidă decorativă pe stâlpi, precum şi montarea de jgheaburi şi burlane de scurgere“, a declarat, pentru cotidianul ZIUA de Constanţa, preşedintele Asociaţiei de proprietari, Adrian Bolohan.


 
Acesta mai povesteşte că, potrivit contractului, lucrările urmau să fie terminate în 30 de zile de la data semnării. Însă, după câteva zile de la începerea lucrărilor, muncitorii nu au mai apărut. „Am trimis mai multe e-mailuri şi sms-uri lui Silviu Butnaru, cel care a semnat contractul cu asociaţia. De cele mai multe ori, când nu răspundea la apelurile telefonice, lăsam mesaje vocale. Când reuşeam să-l prind la telefon, găsea diferite motive: ba că ploua, ba că nu au venit muncitorii la muncă. Ultima dată, am discutat cu Silviu Butnaru pe data de 23 octombrie. Mi-a zis să-l las în pace că nu va mai continua lucrarea“, ne-a mai povestit Adrian Bolohan.
 
Contactat telefonic, Silviu Butnaru ne-a comunicat că a oprit lucrările din cauza timpului. „Nu am terminat lucrarea pentru că ploua. Dar deja am depăşit jumătate de lucrare din avansul achitat de 3.600 de lei. Nu mai vreau să continui lucrarea, deoarece preşedintele mi-a vorbit urât. Asociaţia vrea stâlpi de rezistenţă, acoperiş. Eu nu pot să fac aşa ceva, pentru că asociaţia nu are autorizaţie de la Primărie pentru aceste lucrări“, ne-a comunicat Silviu Butnaru, cu toate că, în contractul pus la dispoziţie cotidianului ZIUA de Constanţa de către Asociaţia de proprietari nr. 679 sunt scrise negru pe alb lucrărilor care urmau să fie executate. Contractul este semnat, la prestator, de Silviu Butnaru, pentru SC Euro Green Line SRL.

Despre Euro Green Line SRL

Societatea a fost înregistrată în anul 2013 şi are sediul social în municipiul Medgidia, strada Rahovei. Capitalul social subscris, compus din 20 de părţi sociale, în valoare de 10 lei fiecare, este deţinut de asociatul unic Butnaru Angela. Tot ea este şi administratorul societăţii, care se ocupă de „activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management“. În anul 2013, potrivit vrăjitorul.eu, societatea cu zero salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 86.037 lei şi un profit net de 39.247 de lei.

PRECIZĂRI
 
Pe data de 5 octombrie, am fost contactaţi de reprezentantul societăţiiEuro Green Line SRL care a dorit să facă unele precizări privid situaţia prezentată în articol:
 
 „Domnul Bolohan a contractat firma noastra pentru refacerea copertinelor scărilor de bloc. S-a achitat un avans de 3.000 lei + TVA. Ulterior am îndepartat pericolul (decopertarea tencuielii care îngreuna placa de beton). L-am contactat pe domnul Bolohan, de nenumărate ori. Acesta ne-a promis că va intra în posesia autorizaţiilor de schimbare a structurii şi arhitecturii blocului, susţinând că le are, dar nu vrea să mi le arate. M-am deplasat la Primăria Constanţa unde am constatat că asociaţia de proprietari nu are nici un fel de autorizaţie. Conform Legii 50/1991 repoblicată în 1998, nu se pot executa fără autorizaţie lucrări de construcţii care modifică structura de rezistenţă sau aspectul arhitectural al construcţiilor. Când ni s-a confirmat că nu există autorizaţie, cu toate ca domnul Bolohan mă asigura că o are, am luat imediat decizia de a sista lucrările până când asociaţia de proprietari va intra în legalitate. Am notificat asociaţia de proprietari, în scris, că vom relua lucrările în 24 de ore de la intrarea în legalitate“, a precizat Silviu Butnaru.  


 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii