Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:05 26 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Final de proiect Primăriile Ostrov şi Adamclisi au creat produsul turistic „Visul Împăratului Traian”

ro

08 Aug, 2013 00:00 2064 Marime text
Primăriile Ostrov şi Adamclisi au finalizat implementarea proiectului „Promovarea turistică a zonei Ostrov – Adamclisi”. Demarat pe 18 august 2011, proiectul a avut o perioadă de implementare de 24 de luni şi a constat în realizarea strategiei de promovare a produsului turistic „Visul Împăratului Traian”. Prin proiect s-a creat produsul turistic „Visul Împăratului Traian”, care constă în doua trasee turistice: Constanţa – Adamclisi – Ostrov şi Constanţa – Adamclisi – Ostrov. „Proiectul Promovarea turistica a zonei Ostrov Adamclisi reprezinta o relansare a turismului din zonă, cunoscută pentru atracţiile sale turistice: monumente istorice şi culturale, resurse naturale şi speologice. De asemenea, reprezintă un sprijin în eforturile depuse până acum pentru dezvoltarea zonei din punct de vedere turistic, evidenţiind un produs turistic local şi anume «Visul Împăratului Traian» pe traseele Constanta - Adamclisi - Ostrov şi Mangalia - Adamclisi - Ostrov, accentul fiind pe litoral, bogăţia şi biodiversitatea zonei”, a declarat edilul-şef din Ostrov, Niculae Dragomir.

Astfel, turiştii pot descoperi atracţii precum Monumentul şi Cetatea Tropaeum Traiani Adamclisi, Cetatea bizantină Vicina, Insula Păcuiul lui Soare, Cetatea Durostorum, Mănăstirea şi Peştera Sfântului Apostol Andrei, Mănăstirea Dervent, Izvorul Tămăduirii, Rezervaţia Fântâniţa Murfatlar, Peştera Limanu, Lacul Bugeac şi Lacul Oltina, Pădurea Esechioi, Pădurea Bratca, Pădurea Canaraua – Fetii. Campania de promovare a proiectului a urmărit distribuirea a 600.000 de pliante şi 3.000 de broşuri, atât la nivel local, cat şi naţional. De asemenea, în cadrul proiectului au fost realizate website-ul www.traseeostrovadamclisi.ro de promovare turistică şi un film de reconstrucţie 3D a Cetăţii Adamclisi, s-au instalat 10 panouri de informare turistică pe trasee în vederea îndrumării turiştilor şi s-a organizat o expoziţie itinerantă de fotografie cu imagini reprezentative la Sinaia, Tulcea şi Constanţa. Valoare totală a proiectului a fost de 434.933,63 lei, valoarea totală eligibilă a proiectului este de 361.785,20 lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 307.517,42 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 54.267,78 lei, iar co-finanţarea eligibilă a Beneficiarului este de 7.235,70 lei.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii