Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
16:06 17 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Nu vă faceţi pagină pe Facebook dacă nu aveţi buget

ro

22 Jan, 2014 14:43 2421 Marime text
Încep articolul prin a spune că Facebook este un business şi, mai mult de atât, e un business mare. Asta e o altă afirmaţie care ar trebui repetată de mai multe ori în gând de către orice companie care mai crede că social media e un mediu de comunicare aproape gratuit.
Din câte îmi dau eu seama, în acest moment există două mari avantaje ale reţelei de socializare mai sus menţionată, după cum urmează:
  • Are sute de milioane de utilizatori, deci oferă acces la o audienţă mai mare decât orice alt mediu de comunicare online
  • Are o platformă gândită pentru marketing online, deci oferă instrumente de comunicare foarte eficiente
Şi revenind la ideea din paragraful doi, conform căreia Facebook e un business, aceste două avantaje sunt oferite companiilor gratuit – cel puţin la nivel teoretic – în sensul că Facebook nu cere bani pentru acces la platformă, însă tehnic, paginile de brand sunt construite să ofere rezultate semnificative pentru companii doar dacă investeşti în ele. Şi când spun investiţie mă gândesc la orice:
  • bugete pentru Facebook Ads
  • bugete pentru oameni dedicaţi
  • bugete pentru crearea de conținut
  • bugete pentru agenţia de creaţie/media (dacă e cazul)
Articolul integral pe http://marketing20.ro/nu-va-faceti-pagina-pe-facebook-daca-nu-aveti-buget.html
 
Articol scris de Alexandru Negrea.
 
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea

Ti-a placut articolul?

Comentarii