Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:35 28 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Uups! Fiscul a ramas cu harburile Valentino&Doris pe cap

ro

15 Oct, 2010 12:12 1150 Marime text
Taximetria nu mai este ce a fost odata!

Este deja de notorietate faptul ca firma de taxi Valentino&Doris are serioase probleme financiare, administratorilor fiindu-le imposibil sa isi achite datoriile catre stat. Aflata in dificultate, compania constanteana de taximetrie a ajuns in situatia de a fi executata silit de A.N.A.F., numai ca statului nu ii merge prea bine in procedura de recuperare a creantelor. Astfel, pe 28 octombrie, Directia Generala a Finantelor Publice Constanta organizeaza cea de-a cincea licitatie prin intermediul careia incearca sa obtina ceva banuti de pe urma masinilor aflate in proprietatea firmei de taxi executata silit. Desi de la prima licitatie pana in prezent pretul de pornire al masinilor a scazut simtitor, nimeni nu este interesat de ele. Preturile au scazut astfel, conform dispozitiilor legale, la 50% din pretul initial.

Valentin Daraban, administratorul societatii Valentino&Doris, recunoaste ca masinile sunt uzate si ca Fiscul incearca marea cu degetul prin faptul ca vrea sa le instraineze cu sume ce ajung pana la 5.000 de lei, in cazul unui Fiat Albea din 2005. De altfel, Valentin Daraban nu face altceva decat sa stea pe margine si sa „se distreze" pe seama autoritatilor fiscale. El isi vede nestingherit, in continuare, de treaba, apeland la o strategie extrem de eficienta: a lasat vechea firma in deriva si si-a infiintat o alta societate Valentino Auto Service S.R.L., cu care isi vede nestingherit de treaba. In tot acest timp, Fiscul este cu mainile legate si cu mai multe harburi pe cap, pe care le-a primit in contul datoriei. De altfel, in ultimul an, numarul firmelor cu datorii la stat care au fost falimentate a crescut alarmant, creand adevarate gauri in bugetul de stat, si asa saracit de criza financiara.

Valentino&Doris S.R.L. este firma cu care a colaborat si interpretul Mihai Traistariu, dupa ce a achizitionat fostul dispecerat al Max Tax S.R.L. Acesta sustine ca nu este la curent cu problemele financiare ale fostului sau partener de afaceri. De altfel, afacerile cu firme de taxi nu mai sunt la Constanta ce au fost odata. Daca in urma cu doi ani era o adevarata aventura sa incerci sa faci rost de o autorizatie de la Primaria Constanta care sa iti permita sa folosesti o masina pentru o astfel de activitate, in prezent, mica publicitate este plina de anunturi prin care se inchiriaza licente, semn ca incasarile au scazut extrem de mult, in timp ce cheltuielile au crescut. Taximetristii se plang ca, din banii pe care ii castiga, nu isi permit sa plateasca ratele la leasing, asigurarile, inspectiile periodice si reparatiile la masini, asa ca prefera sa se reorienteze din punct de vedere profesional.

www.uups.ro

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii