Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
09:57 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Culetu sprijina reforma in administratie

ro

19 Mar, 2008 00:00 664 Marime text

Ieri, in prezenta reprezentantilor Prefecturii, Consiliului Judetean si ai Primariei, s-a desfasurat seminarul cu tema "Managementul Calitatii in serviciile publice".

Seminarul regional este rezultatul colaborarii dintre Agentia Nationala a Functionarilor Publici (ANFP), Unitatea Centrala pentru Reforma in Administratia Publica (UCRAP), experti ai organizatiei Sigma OECD si ai altor state membre ale Uniunii Europene (Germania, Spania). Evenimentul se desfasoara in perioada 10 - 20 martie, in sapte orase importante din tara: Craiova, Timisoara, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu si Iasi si are ca scop prezentarea evolutiei implementarii managementului calitatii in administratia publica din Romania. La conferinta de presa organizata ieri, au participat prefectul Danut Culetu, Costin Dragnea, reprezentant al UCRAP, Ionut Lesovici, manager public din partea ANFP, si doi consultanti, organizatori ai cursului de la Sigma OECD, Francoise Drouillon si Elke Loeffler. Acest eveniment, "etichetat" drept unul de o importanta majora pentru reforma administratiei publice, se desfasoara in contextul in care perceptia actuala a cetatenilor asupra administratiei este aceea a unor servicii de calitate indoielnica. "Exista nevoia structurarii pe un management de calitate al tuturor activitatilor din cadrul prefecturii si administratiei publice locale" a apreciat Culetu. In acest moment, preocuparea primordiala a Institutiei Prefectului o constituie serviciile de calitate. "Incepand cu acest an, institutia a elaborat o strategie clara, in care au fost specificate misiunea, viziunea si obiectivele institutionale", a mai adaugat Culetu. Dezbaterile din cadrul seminarului, desfasurate pe parcursul a doua zile, au vizat trei teme majore: calitatea - ca problema de politica privind performanta din sectorul public; instrumentele, tehnicile si cadrul de lucru in vederea sporirii calitatilor serviciilor publice; evaluarea calitatii guvernarii in institutiile si autoritatile publice.

Scris de: {autor}Claudia CANDET{/autor}

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii