Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:51 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Max Eli, din mijlocul vedetelor de la Hollywood, la Marea Neagră „J Beverly Hills este un brand cu adevărat potrivit pentru România“ (galerie foto)

ro

20 Oct, 2014 00:00 4282 Marime text
Produsele create de el sunt folosite de numeroase personalități din showbiz-ul american și de nume celebre de la Hollywood. De aproximativ 20 de ani, (re)inventează culori pentru un păr cât mai natural și mai sănătos, acum patru ani creând una dintre cele mai exclusiviste nuanţe pentru păr care există, la ora actuală, în lume. Din Seattle, Los Angeles, și Holonulu, acolo unde a dezvoltat diferite afaceri în industria beauty, a ajuns de data aceasta la Constanța, într-un salon din centrul orașului, prilej cu care a descoperit o mică parte din industria de profil din țara noastră, îndeajuns însă cât să înțeleagă faptul că România se potrivește brandului exclusivist J Beverly Hills.

Renumitul hairstylist Max Eli, căci despre el este vorba, s-a aflat, săptămâna trecută, în România, vizita fiind prilejuită de lansarea oficială pe piața din țara noastră a vopselei J Beverly Hills, pe care el însuși a creat-o. După un seminar susținut la București, la care au luat parte numeroși stiliști profesioniști din țară, a urmat un maraton profesional la malul Mării Negre. A găsit aici cea mai bună gazdă, salonul Art of Hair, unde personalul a fost deosebit de receptiv, iar clientele s-au arătat dornice să experimenteze unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria beauty la nivel mondial: J Beverly Hills. În țara noastră, produsele J Beverly Hills sunt distribuite exclusiv de World Beauty Concept și se găsesc doar în saloanele profesionale.
Deși presat de timp și de impulsul de a împărtăși cât mai mult din experiența sa personalului salonului Art of Hair, Max Eli a acceptat să ne vorbească despre brandul J Beverly Hills.

Cum ați ajuns să lucrați pentru J Beverly Hills și ce aduce nou produsul inventat de dumneavoastră pentru acest brand?

L-am întâlnit pe Juan Juan, proprietarul salonului și al brandului J Beverly Hills, în urmă cu cinci ani, iar după 18 luni de cercetare efectivă și de muncă, am ajuns la acest produs care astăzi este unul dintre cele mai exclusiviste din industria de profil din întreaga lume. Vopseaua J Beverly Hills, pe care eu am creat-o și care, în ianuarie 2015, va împlini patru ani, este destinată unui public foarte restrâns și ceea ce putem spune în câteva cuvinte este faptul că are cea mai mică concentrație de amoniac din lume și conține într-o proporție foarte mare o cantitate mare de ingredienți botanici. Produsele J Beverly Hills se individualizează pe piața de profil și grație concentrației foarte mari pe care o au, astfel că ele se folosesc în cantități foarte mici. Juan Juan a căutat, întotdeauna, cele mai renumite produse pentru clienții săi. Pentru că a testat produse din industria beauty de pretutindeni și a fost foarte nemulțumit de calitatea multora dintre acestea, a decis să își creeze propria linie, care să îi satisfacă pretențiile sale, dar și pe cele ale clientelor sale. Juan Juan are acum propria fabrică unde se produc toate produsele, mai puțin spray-ul cu aerosoli și culoarea, aceasta din urmă fiind proiectul meu.

Ce știați despre industria beauty din România înainte de a veni în țara noastră și cum o vedeți acum?

Nu aveam nicio idee despre ceea ce înseamnă România din acest punct de vedere. Așa cum se întâmplă pentru o companie mare, clienții ne găsesc pe noi, lucru care s-a întâmplat și în cazul României. Brandul nostru este unul foarte exclusivist. Toți distribuitorii din lume caută branduri exclusive, astfel s-a întâmplat și cu România, cei de la World Beauty Concept ne-au contactat pe noi. Acesta nu este un brand pentru toate saloanele. El se adresează unui procent de maximum 5% dintre saloanele din întreaga lume. La București, am fost invitat la un seminar la care au participat hairstyliști din întreaga țară. A fost o întâlnire deosebit de importantă. Am fost foarte încântat de felul cum s-a desfășurat, de interesul manifestat de participanți, de întrebările adresate, fapt pentru care sunt foarte optimist acum și cred că brandul este, cu adevărat, potrivit pentru România.

Cum a fost primit produsul în România?

Nu am ocazia să intru în contact direct cu consumatorii. În cadrul întâlnirii de la salonul Art of Hair din Constanța, voi avea posibilitatea, pentru prima dată, să intru în contact direct cu profesioniștii care urmează să lucreze cu produsele J Beverly Hills, dar și cu consumatorii. Sunt foarte impresionat de ceea ce am văzut la seminar, de entuziasmul participanților de a învăţa lucruri noi, iar asta nu se poate traduce decât în rezultate excelente pentru clienți. Acest lucru nu poate decât să mă bucure. Așa cum am mai spus, după experiențele din aceste zile, cred că brandul J Beverly Hills este potrivit pentru România.

Pentru publicul larg, ceea ce faceți reprezintă o artă. Cum vă definiți dumneavoastră munca?

Este, într-adevăr, o artă! Sunt un artist și, în același timp, sunt un profesor. Nu doar că pun o culoare pe părul cuiva, dar cântăresc foarte bine alegerea pe care o fac în raport cu forma feței, culoarea ochilor, cum se îmbracă cineva, în raport cu personalitatea omului. Atunci când privesc pe cineva, poate că eu văd şase culori diferite potrivite pentru persoana respectivă, dar este posibil ca niciuna să nu fie pe placul său. Ca stilist profesionist, trebuie să înțeleg psihologia fiecărui client în parte. Pentru mine, munca mea este să fiu creativ, din ce în ce mai creativ. Este o provocare să creez cel mai frumos păr posibil în funcție de ochi, de lumină, de personalitatea fiecăruia în parte. Pentru mine, ceea ce fac este o artă și îmi iubesc munca. De fapt, pentru mine, activitatea mea nu este o muncă propriu-zisă, este pasiune.
Revenind la culoarea J Beverly Hills, trebuie să spun că aceasta nu este prima linie pe care am creat-o, dar de data aceasta, intenția mea a fost să creez una și mai bună decât tot ceea ce făcusem până la acel moment, iar acum, produsul care s-a lansat săptămâna aceasta oficial și în România este folosit în peste 70 de țări din întreaga lume.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii