Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:06 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Praktiker arunca pisica in curte la Electrica

ro

08 Dec, 2005 00:00 884 Marime text

Tactica germana de aburit clientii

La magazinul Praktiker, luni si marti s-au defectat timp de mai multe ore casele de marcat * Pentru salvarea imaginii, Mamut, reprezentantul magazinului, ne-a declarat ca vinovati de ce se intampla sunt cei de la Electrica * Laurentiu Parasca, directorul Sucursale Constanta, spune ca nu au avut nici un fel de deranjament in zona * "Daca au avut vreo problema, probabil ca au avut la transformatorul lor, iar noi nu avem nici o vina", ne-a mai spus acesta

Luni si marti, la magazinul constantean al Grupului german Praktiker, s-au defectat timp de mai multe ore casele de marcat. In tot acest timp, clientii, cu nervii la pamant, au fost nevoiti sa astepte in semiintuneric pornirea sistemului electronic. Cu toate ca nu se stia cand va deveni functional, nimeni nu-i anunta pe cei care intrau de deranjament, asa ca si acestia ingrosau numarul celor cu nervii incordati la maxim din incinta. Contactat telefonic, Mamut, reprezentantul magazinului, ne-a declarat ca "o avarie nu poate fi prevazuta pentru ca apare cand nu te astepti". Pentru a simplifica situatia, acesta a aruncat vina pe Electrica. Contactat telefonic, Laurentiu Parasca, directorul Sucursale Constanta a Societatii Electrica Dobrogea, ne-a declarat ca, desi se afla in concediu de odihna, s-a informat la dispecerat si in zona la care facem referire nu a fost semnalat vreun astfel de deranjament. "Daca au avut vreo problema, probabil ca au avut la transformatorul lor, iar noi nu avem nici o vina", ne-a mai spus Parasca.Nimic nu mergeDe altfel, la Praktiker, mai sunt si alte probleme pe care conducerea nu le poate rezolva.Una dintre acestea o reprezinta transportul marfii din magazii, cele mai multe materiale de constructii sau marfurile foarte grele, situatie in care cumparatorul devine brusc din client, hamal.Astfel, el este nevoit sa-si incarce marfa, dupa care, cu caruciorul, sa o duca la casa pentru a o achita.Manipularea cumparaturilor, sarcina deosebit de dificila pentru hamalul-client, devine si mai obositoare de cand acesta incepe sa o duca spre casa, pentru a o achita. Caruciorul este prost conceput, foarte greu de manevrat, acesta putand fi folosit doar de clientii cu calitati fizice deosebite sau de rugbistii plecati la cumparaturi. In rest, daca ai cumva mai multi saci de adeziv de cumparat trebuie sa vii cu "echipa".La toate acestea se adauga transportul auto. Praktiker inlesneste transportul in oras pentru cei care au marfa mai multa. Exista o firma care are probabil un contract incheiat cu magazinul si care contracost ofera acest serviciu. Poti incerca acest serviciu si daca ai noroc sa nu fie multe comenzi, ti se livreaza si marfa in aceeasi zi. Daca nu te grabesti, primesti ce-ai cumparat a doua zi, cand trebuie completate o serie de documente interne pentru custodia marfii.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii