Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:24 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Produse noi pentru populatie oferite de Banca Comerciala Carpatica

ro

23 Jan, 2004 00:00 1141 Marime text

Interviu cu dl. Constantin Gherlan, directorul B.C. Carpatica Sucursala Constanta

Reporter: Domnule director Constantin Gherlan, intrand in sucursala dvs., am fost intampinati de o oferta interesanta de produse pentru populatie a Bancii Comerciale Carpatica. Puteti sa detaliati?Director: In anul 2004, ca si in anii precedenti, Carpatica va fi prezenta pe piata cu o gama bogata de produse de economisire, care ofera clientilor dobanzi avantajoase ce se inscriu in piata. Carpatica s-a remarcat printr-o permanenta activitate de inovare in domeniul produselor bancare, fapt pentru care a lansat si va continua sa lanseze pe piata produse adaptate nevoilor si exigentelor clientilor. In acest an, BCC va continua promovarea Depozitului "Stefan cel Mare", produs foarte interesant, lansat in martie 2003, care ar putea fi desemnat "Produsul anului 2004". Produsul a fost lansat in memoria voievodului Stefan cel Mare, domn al Moldovei intre anii 1457-1504, la 2 iulie 2004, anul scadentei depozitului, urmand a se implini 500 de ani de la disparitia voievodului. Banca ofera Depozitul "Stefan cel Mare" tuturor persoanelor fizice/juridice rezidente care dispun de fonduri, in lei, ce nu le sunt necesare intr-un termen de 12 luni si pe care doresc sa le economiseasca in conditii deosebit de avantajoase, la o dobanda de 18% pe an. Dobanda depozitului este constanta, in conditiile in care, in 2004, se preconizeaza o tendinta de scadere a dobanzilor pe piata, ca urmare a previziunilor referitoare la scaderea ratei inflatiei pana la nivelul de 9% (fata de 14% cat a fost rata inflatiei in anul 2003). Orice persoana fizica sau juridica rezidenta, care va achizitiona produsul pana la data de 11.06.2004, participa automat la promotia "PE URMELE LUI STEFAN CEL MARE", extragerea finala urmand sa aiba loc in data de 12 iunie 2004. Premiile constau in 5 excursii (de doua persoane) pe durata a patru zile in Moldova, in perioada 1-4 iulie 2004, in vederea vizitarii ctitoriilor lui Stefan cel Mare. De asemenea, oferim clientilor nostri si Depozitul "Vivat" cu scadenta la 6 luni si dobanda de 17,5%, Depozitul "Pensia Plus" la termen de 12 luni, cu dobanda de 17%, Certificatul de depozit "Valuta Forte" cu scadenta la 360 de zile si dobanda de 4,5% si Depozitul "Locuinta Ta", avind o dobanda de 14,5%. Un alt produs cu mare succes pe piata este "Depozitul Cumulativ cu Retrageri la Cerere", in lei si in valuta, care permite valorificarea superioara a sumelor disponibile, avand o dobanda de 14% (pentru depozite in lei) si respectiv 1,75% pentru depozite in USD si 2,75% pentru depozite constituite in EUR. Dupa cum se stie deja, in anul pe care l-am incheiat, BCC a pasit "cu dreptul" pe piata cardurilor cu doua produse foarte competitive, emise in lei si convertibile in valuta si cu o arie de utilizare nationala si internationala: cardurile MAESTRO PARTENER - destinat persoanelor fizice si MASTERCARD LIDER - destinat persoanelor juridice. Disponibilitatile aflate in contul de card sunt purtatoare de dobanda deosebit de avantajoasa (4%) si sunt garantate de Fondul National de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar, iar in cazul in care cardul este alimentat din salariu, posesorul poate beneficia de facilitate de overdraft, putandu-se obtine un credit de pana la 3 salarii. Pentru a facilita accesul clientilor la propriile fonduri, banca va continua, si in acest an, extinderea retelei de ATM-uri si POS-uri in toate orasele importante din tara (in prezent, reteaua BCC numara 30 ATM si 30 POS-uri) si extinderea retelei teritoriale (la finele anului 2003 banca avand o retea de 41 unitati), urmand ca, pe parcursul anului 2004, BCC sa infiinteze 10 noi unitati.Reporter: Ce informatii care sa ii intereseze pe cititorii nostri mai aveti in legatura cu B.C. Carpatica?Director: Banca si-a elaborat Strategia pe termen mediu 2004-2007 in care si-a prevazut ca obiectiv principal perfectarea colaborarii cu clientii sai prin:imbunatatirea modului de oferire a produselor si serviciilor, cu accent pe produse adaptate nevoilor consumatorului si apropierea acestora de clienti;personalizarea produselor acolo unde se impune;implementarea conceptului "24 de ore din 24" la dispozitia clientului, sustinut printr-o serie de servicii oferite de banca: online banking, telefon banking etc.Pentru o mai rapida si buna informare a clientilor banca intentioneaza sa puna la dispozitia acestora serviciul "Carpatica InfoCenter", prin care se pot obtine, apeland un numar gratuit, informatii complete cu privire la activitatea BCC. De asemenea, incepand cu acest an, clientii Bancii Comerciale Carpatica pot folosi, la sediul oricarei sucursale sau agentii, serviciul de petitii si sugestii, destinat solutionarii operative a oricaror observatii si propuneri ce vin din partea clientilor nostri.Reporter: Va multumim si va uram succes in noul an.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii