Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
09:00 20 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Dress Romantic Boutique cucereşte noi teritorii Stilul Danei Dina a ajuns în Dubai (galerie foto)

ro

20 Apr, 2012 00:00 6684 Marime text
cap_6.jpgInterviu cu Dana Dina, managerul magazinelor Dress Boutique şi Soph Romantic Boutique

De curând, Dress Boutique şi-a făcut apariţia în Maritimo Shopping Center. Care au fost urmările acestei inaugurări?

Urmările acestei inaugurări nu au întârziat să apară, aşa încât, chiar de la inaugurarea Maritimo, mi s-a făcut o propunere de deschidere a unui Dress Boutique într-un mall din Bucureşti. Bineînţeles că am acceptat, s-au purtat discuţii şi încercăm în luna februarie să deschidem. Va fi un magazin asemenea celor din Constanţa. Celălalt punct pe care îl vom deschide în Bucureşti va fi finalizat în curând. Este situat în centrul vechi, o zonă foarte frumoasă. Cele două magazine vor fi o îmbinare între Dress Boutique şi Soph Romantic Boutique. Dorim să aducem şi Soph la Maritimo. Consider că pe Constanţa am atins deja target-ul, din cauza aceasta Bucureştiul este o soluţie foarte bună acum. Apariţia unui alt punct de lucru adaptat la puterea de cumpărare a Constanţei ar fi deja prea mult.

Magazinul de pe I. G. Duca a avut un rol de tranzit, de rebranding, de transformare din Soho în Dress Boutique. Nu putea rămâne în magazinul de pe I. G. Duca, în spaţiul acela micuţ şi în acea zonă. Ne-a ajutat mult pentru că ne-am creat o clientelă acolo, lumea ne-a dorit, am reuşit să găsim un spaţiu potrivit pe bulevardul Tomis, care mi se pare foarte ok pentru imagine. Nu avea sens să ţinem magazinul de pe I. G. Duca, mai ales că era foarte aproape de cel de pe Tomis nr. 69.

Magazinul din Faleză Nord a intrat în renovare, s-a mutat într-un spaţiu nou şi are deja „aerul" Dress Boutique. În Dubai, franciza noastră este identică.

Cum a ajuns Dress Boutique tocmai în Dubai?

Am început acest sistem de francizare pentru că am avut diverse cereri de asociere de la persoane care au găsit Dress Boutique interesant şi necesar în alte zone ale ţării şi chiar ale lumii. Cum nu agreez ideea asocierilor de niciun fel, am gândit că cea mai bună soluţie pentru ambele părţi este procedura francizei. Astfel s-a finalizat proiectul din Dubai, deci magazinul sub brand Dress Boutique are acelaşi stil şi are aceiaşi furnizori. Poate că va ajunge şi Soph Romantic Boutique la acest nivel, însă deocamdată este un proiect aflat la început, care trebuie să crească încet-încet, cel puţin până la nivelul Dress Boutique. A venit ca un rezultat a ceea ce îmi place mie să fac. Este ok, are impact...

Ţi-ai dus pasiunea mai departe şi acum studiezi la Londra. Cum s-a întâmplat asta?

Pentru că, după cum bine ştiţi, multe cliente vin pentru noi, dar şi pentru consiliere şi se lasă efectiv în mâinile noastre, am considerat foarte potrivit să mă specializez, întrucât cursurile pe care le-am urmat nu aveau legătură cu moda.

În ultima vreme, pentru că am zis că există un sâmbure de talent, este nevoie totuşi să încep să şi studiez, şi am început anumite cursuri la Londra, care se desfăşoară pe mai multe module. Acestea presupun prezenţa mea destul de des acolo, dar am spus că trebuie să fac şi asta şi, dacă aş avea ocazia, poate chiar m-aş muta la Londra. Urmez cursuri ale unei şcoli de design. Sunt mai multe module, foarte interesante, şi este foarte bine să parcurg toate aceste module.

Soph Romantic Boutique este un magazin de decoraţiuni interioare. Au adoptat clientele Dress Boutique stilul Soph Romantic Boutique?

Deja foarte mulţi clienţi îmi solicită şi să îi ajut cu amenajarea. După cum se ştie, la Soph Romantic Boutique vindem şi piese de mobilier, pe lângă decoraţiuni. Am avut două amenajări, biroul unei doamne, o încăpere foarte interesantă, pe acelaşi stil, romantic, şi un dormitor. Au fost două proiecte foarte frumoase care au ieşit foarte bine şi ce mă bucură cel mai mult este faptul că toată lumea a fost foarte mulţumită.

Revenind la Maritimo, cum s-a integrat Dress Boutique în mall?

Mi s-a părut o provocare mall-ul şi mi s-a părut că trebuie să funcţionezi şi într-un astfel de spaţiu, nu neapărat pentru împărţirea clientelei, ci mi se pare oportun pentru că sunt alte intervale orare. Spre exemplu, în week-end oraşul este aproape „mort". Atunci, venim cu un surplus pe acea porţiune a săptămânii, pentru că în mall este circulaţie în week-end, uneori oamenii îşi petrec întreaga zi acolo. Sunt persoane care nu se pot încadra în intervalul orar 10.00 - 19.00, cât sunt deschise magazinele, şi atunci pot ajunge la magazinul din mall, care este deschis până la 22.00. Apoi m-am gândit că proiectul este destul de mare şi sunt prezente foarte multe brand-uri mari, iar noi vrem, încet-încet, să ajungem acolo. Avem un plan de marketing foarte bine pus la punct şi, probabil, la un moment dat, vom preda afacerea fetiţei noastre.

Care este stilul Maritimo?

Mai comercial, cu mult roşu, culoarea sezonului şi a perioadei sărbătorilor.

Ti-a placut articolul?

Comentarii