Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
17:41 25 05 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

SC Staf Expert SRL a oferit Primăriei Mangalia servicii de auditare financiară (documente)

ro

26 Jun, 2016 01:58 881 Marime text
Primăria Mangalia a atribuit, în iulie 2014, un contract având drept obiect ”Servicii de audit aferente proiectului „Callatis - Istorie la Malul Mării” -  Măsuri de conservare, restaurare și punere în valoare a patrimoniului istoric și cultural al municipiului Mangalia”. Sursa de finanțare a acestui contract a fost: bugetul local 2%, bugetul de stat 7,63%, Fondul European de Dezvoltare Regională 90,37%. Procedura aplicată a fost cererea de oferte.
            În vederea atribuirii contractului de achiziție publică, a fost numită o comisie de evaluare compusă din președinte Romulus Dumitrana - consilier personal primar, și membrii Bogdan Dobre - director executiv DAPD, Ștefania Mitițescu - director DIAL, Manuela Călin - consilier Serviciul Achiziții Publice și Investiții, Irina Iuga - consilier Serviciul Achiziții Publice și Investiții. Supleanți au fost Georgiana Terciu - consilier Serviciul Managemenr Proiecte și Liliana Ghiță - consilier Serviciul Management Proiecte. Nu au participat observatori ai Ministerului Finanțelor Publice - UCVAP.
            În ședința de verificare a ofertelor, comisia a constatat că au fost interesate mai multe firme. Nu este clar din documentele furnizate de Primăria Mangalia numărul exact al firmelor care au râvnit la contract. Este vorba despre SC Staf Expert SRL, SC Transilvania Audit & Fiscality SRL, SC BDO Audir SRL și SC Group Expert Consulting 2000 SRL. În anunțul de atribuire a licitației reiese că ar fi participat la licitație șapte firme. Comisia a luat act de faptul că a fost formulată o solicitare de completare a documentației către SC Creativ Proiect Consult SRL.
            Comisia a verificat documentele de calificare trimise de către ofertanți și a constatat că SC Staf Expert SRL și SC Group Expert Consulting 2000 SRL îndeplinesc toate cerințele de calificare solicitate prin Fișa de date a achiziției. Comisia a solicitat SC BDO Audir SRL clarificări la documentele prezentate. Cum operatorul economic nu a depus răspunsul la clarificări însoțit de documente edificatoare care să confirme îndeplinirea cerințelor de calificare, oferta depusa de SC BDO Audir SRL a fost declarată inacceptabilă.
            S-a trecut apoi la etapa de evaluare a ofertelor tehnice pentru ofertanții: SC Staf Expert SRL, SC Transilvania Audit & Fiscality SRL, SC Mid Consulting SRL și SC Group Expert Consulting 2000 SRL și s-a constatat că toate ofertele declarate acceptabile sunt conforme. S-a trecut apoi la evaluarea ofertelor financiare pentru ofertanții menționați și s-a constatat că prețul ofertat, fără TVA, inclus în ofertă, reprezintă mai puțin de 80% din valoarea estimată a contractului.
            În acest sens, comisia  solicită informații cu privire la fundamentarea economică a modului de formare a prețului pentru serviciile prestate, inclusiv documente privind nivelul de salarizare a forței de muncă din cauza prețului aparent neobișnuit de scăzut în raport cu ceea ce urmează a fi furnizat, executat și prestat. De asemenea, s-au solicitat clarificări privind documentația de atribuire SC SOCECC SRL, firmă ce nu știm de unde a apărut, dat fiind că nu se explică în mod clar în procesul verbal de deschidere a ofertelor sau în raportul procedurii de achiziție. S-au solicitat clarificări și SC Transilvania Audit & Fiscality SRLO, SC Mid Consulting SRL, SC Group Expert Consulting 2000 SRL.
            În urma evaluărilor și a analizării tuturor documentelor, s-a constatat că oferta SC CECCARE SRL (o altă firmă apărută din neant în raport!?) este inacceptabilă deoarece firma nu a prezentat documentele cerute de comisie. De asemenea, comisia a constatat că SC Creativ Proiect Consult SRL (??) a prezentat inițial, la data deschiderii ofertelor doar o declarație pe propria răspundere, semnată de reprezentantul său legal, prin care confirmă că îndeplinește cerințele de calificare. Solicitându-i-se să facă dovada prezentării documentelor de calificare, operatorul economic nu a prezentat documentele cerute, astfel că oferta depusă de SC Creativ Proiect Consult SRL a fost declarată inacceptabilă. Comisia a solicitat SC BDO Audir SRL clarificări la documentele prezentate. Cum operatorul economic nu a depus răspunsul la clarificări însoțit de documente edificatoare care să confirme îndeplinirea cerințelor de calificare, oferta depusa de SC BDO Audir SRL a fost declarată inacceptabilă.
            Criteriul de atribuire a fost ”prețul cel mai scăzut” și s-a aplicat doar ofertelor admisibile. Clasamentul ofertanților care au depus oferte admisibile a fost:
            Locul 1. SC Staf Expert SRL - 22.400 lei (fără TVA)
            Locul 2. SC Group Expert Consulting 2000 SRl - 27.000  lei (fără TVA)
            Locul 3. SC transilvania Audit & Fiscality SRL - 53.900 lei (fără TVA)
            Locul 4. SC Mid Consulting SRL - 72.000 lei (fără TVA)
 
            Oferta declarată câștigătoare a contractului de achiziție publică având ca obiect ”Servicii de audit aferente proiectului „Callatis - Istorie la Malul Mării” -  Măsuri de conservare, restaurare și punere în valoare a patrimoniului istoric și cultural al municipiului Mangalia”, respectându-se criteriul de atribuire, este cea depusă de ofertantul SC Staf Expert SRL, IMM, cu o propunere financiară de 22.400 lei, fără TVA, și cu o durată de prestare a serviciilor de 12 luni.
 
            Registrul Comerțului ne spune despre această firmă că are sediul social în Bucureşti, sectorul 5, strada Cenad, nr. 20. Firma a fost înființată în 2001, are un capital social de 10000 lei și un obiect de activitate bazat pe ”Activităţi de contabilitate şi audit financiar; consultanţă în domeniul fiscal”.
            Asociații sunt: Mircescu Elena, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 78% / 78%, Ristea Cristina - Adriana, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 2% / 2%, Mircescu Ligia Andreea, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 10% / 10%, Staicu Mădălina Silvia, cu o cotă de participare la beneficii şi pierderi: 10% / 10%. Administratorii firmei sunt Mircescu Ligia Andreea, Staicu Mădălina Silvia și Mircescu Elena.
            Potrivit vrajitorul.eu, în 2014 (ultima actualizare a datelor pentru această firmă pe site-ul respectiv) SC Staf Expert SRL a înregistrat o cifră de afaceri de 439.187 lei, un profit net de 49.717 lei, avea datorii totale de 82.645 lei și cinci angajați.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza declaraţiile de avere ale membrilor comisiei de evaluare, aşa cum au fost acestea disponibile, în măsura în care aceştia au fost obligaţi să le depună, anunţul de atribuire, raportul procedurii şi procesul-verbal de deschidere a ofertelor.
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii