Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
23:05 13 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

De la cine a achiziționat Autoritatea Națională pentru Turism servicii de mentenanță pentru programul de contabilitate (document)

ro

02 Dec, 2017 00:00 881 Marime text
Autoritatea Națională pentru Turism a fost o instituție guvernamentală din România, înființată în ianuarie 2013.
 
ANT a funcționat în subordinea Ministerului Economiei și s-a desființat în acest an, la data intrării în vigoare a hotărârii Guvernului nr. 24/2017 privind organizarea și funcționarea Ministerului Turismului, care a preluat structurile și activitatea ANT și activitățile și structurile de specialitate din domeniul turismului de la Ministerul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri. În momentul desființării, agenția era condusă de constănțeanca Anca Pavel - Nedea, care fusese numită în funcția de președinte al ANT pe 7 octombrie 2015.
 
În anul 2016, Autoritatea Națională pentru Turism a încheiat 36 de contracte de achiziții publice, procedura de achiziție fiind cumpărarea directă, iar criteriul de evaluare a ofertelor - prețul cel mai scăzut.

Despre SC As General Cleaning SRL  

Pe 15 martie 2016, ANT a încheiat cu SC As General Cleaning SRL un contract pentru „servicii de curățenie pentru birourile și spațiile conexe, ale Autorității Naționale pentru Turism, sediul din București, b-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, cât și să livreze produsele de curățenie, de la data intrării în vigoare a contractului și până la 31.12.2016”, în valoare de 67.200 de lei cu TVA.
 
Potrivit Registrului Comerțului, SC As General Cleaning a fost înființată în anul 2003, la București. Ulterior, a fost radiată, iar din 2015 a funcționat la Lehliu Gară, în județul Călărași. A urmat o altă radiere, iar din 2017 firma este în funcțiune la București. Același Registru al Comerțului, consultat la data de 23 octombrie 2017, arată că SC As General Cleaning SRL, înființată în anul 2017, cu sediu social în București, are un capital social subscris de 1.200.000 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică și administrator este Georgeta Alecu, născută pe 2 ianuarie 1970, în comuna Gura Șurii (județul Dâmbovița). Domeniul principal de activitate al SC As General Cleaning SRL este „activități generale de curățenie a clădirilor“.
 
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, în 2016, SC As General Cleaning SRL a avut o cifră de afaceri netă de 3.996.086 de lei, un profit net de 50.431 de lei, iar numărul mediu de salariați a fost 124.

Despre SC Silkat Electric Grup SRL 

Alt contract de achiziții publice al ANT a fost semnat cu SC Silkat Electric Grup SRL, pentru „achiziționarea serviciilor de tipărire și livrare, pentru realizarea manualului Alector Tourism Accesibility Handbook, în vederea implementării proiectului Alector - Collaborative Networks of Multilevel Actors to advance Quality Standards for Heritage Tourism at Cross Border Level”, angajamentul legal fiind încheiat pe 22 martie 2016 și având valoarea cu TVA de 12.159,79 de lei.
 
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 28 noiembrie 2017, SC Silkat Electric Grup SRL a fost înființată în anul 2006 și are sediul social în orașul Chitila (județul Ilfov). Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociați persoane fizice sunt Silvia Mariana Manescu, născută pe 12 martie 1976, la Târgoviște, cu o cotă de participare la beneficii și pierderi de 33% / 33%, Cătălin Stanciu, născut pe 19 decembrie 1973, la Brașov, cu o cotă de participare la beneficii și pierderi de 33% / 33%, și Costinel - Corneliu Manescu, născut pe 28 iunie 1975, la Rm. Vâlcea, cu o cotă de participare la beneficii și pierderi de 34% / 34%. Ca administrator figurează Silvia Mariana Manescu. Domeniul principal de activitate al SC Silkat Electric Grup SRL este „lucrări de instalații electrice“.
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, în 2016, SC Silkat Electric Grup SRL a avut o cifră de afaceri netă de 12.655.149 de lei, un profit net de 2.583.607 lei, iar numărul mediu de salariați a fost 93. 

Despre Naum Consalt Software SRL 

Între ANT și Naum Consalt Software SRL s-a încheiat, pe 28 martie 2016, un contract cu obiectul „servicii de mentenanță pentru programul de contabilitate în perioada martie 2016 - 31.12.2016, cu posibilitatea prelungirii prin act adițional pentru perioada 1.01.2017 - 31.03.2017“. Valoarea cu TVA a contractului a fost de 25.000 de lei.
 
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 29 iulie 2017, Naum Consalt Software SRL a fost înființată în anul 1994 și are sediul social în București. Capitalul social subscris este de 316.300 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică este Lefterie Naum, născut pe 6 noiembrie 1937, la Camilaru (Bulgaria). Ca administrator figurează Corina Elena Mălureanu, născută pe 2 august 1967. Domeniul principal de activitate al Naum Consalt Software SRL este „activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)“.
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, în 2016, Naum Consalt Software SRL a avut o cifră de afaceri netă de 4.046.444 de lei, un profit net de 8.853 de lei, iar numărul mediu de salariați a fost 47. 

Despre SC Eco Life Technology SRL  

Pe 1 aprilie 2016, Autoritatea Națională pentru Turism a încheiat cu SC Eco Life Technology SRL un contract al cărui preț cu TVA a fost 33.480 de lei, având ca obiect „servicii de reparație și întreținere preventive pentru calculatoarele, imprimantele, copiatoarele și faxurile deținute de ANT“.
 
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 29 noiembrie 2017, SC Eco Life Technology SRL a fost înființată în anul 2012 și are sediul social în satul Trestieni, comuna Ulmi, județul Giurgiu. Capitalul social subscris este de 200 de lei, integral vărsat. Asociat unic persoană fizică și administrator este Vasile Preda, născut pe1 noiembrie 1978, la București. Domeniul principal de activitate al SC Eco Life Technology SRL vizează „repararea calculatoarelor și a echipamentelor periferice“.
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, în 2016, SC Eco Life Technology SRL a avut o cifră de afaceri netă de 232.827 de lei, un profit net de 63.973 de lei, iar numărul mediu de salariați a fost 1.

Despre SC Vodafone Romania SA 

Contractul cu obiectul „achiziționare servicii de telefonie publică și mobile 1.05 - 31.12.2016“ s-a parafat între ANT și SC Vodafone Romania SA pe 24/29 aprilie 2016, având valoarea de 47.130,43 de lei cu TVA.
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 18 octombrie 2017, SC Vodafone Romania SA a fost înființată în anul 1996 și are sediul social în municipiul București. Capitalul social subscris este de 70.341.714,17 lei, integral vărsat. Acționari persoane juridice sunt Vodafone International Holdings BV, cu sediul social în Olanda, cu o cotă de participare la beneficii și pierderi de 0.000001% / 0.000001%, și Vodafone Europe B.V., cu sediul social în Olanda, cu o cotă de participare la beneficii și pierderi de 99.999999474% / 99.999999474%. Persoane împuternicite sunt: Sibaji Biswas, cu cetățenie indiană, născut pe 10 februarie 1970, la Calcuta (India) - administrator și director financiar; Florina Tănase, născută pe 11 mai 1978, la Buzău - administrator; Murielle Marie Christine Puglionisi Ep. Lorilloux, cetățean francez, născută pe 5 iulie 1973, în Franța - administrator (președinte Consiliu de Administrație). Domeniul principal de activitate al SC Vodafone Romania SA vizează „activități de telecomunicații prin rețele fără cablu (exclusiv prin satelit)“.
 
Potrivit Ministerului Finanțelor Publice, în 2016, SC Vodafone Romania SA a avut o cifră de afaceri netă de 3.495.231.400 de lei, un profit net de 189.303.122 de lei, iar numărul mediu de salariați a fost 2.787. 
Transparența publică nu ar trebui, sub nicio formă, să rămână la stadiul unei lozinci îmbrățișate cu drag de politicieni doar sub costumul de slogan de campanie, ci ar trebui să devină o realitate. Tocmai de aceea, ZIUA de Constanța vă prezintă, la obiect, activitatea pe plan economic a diferitelor direcții și instituții finanțate din bani publici, astfel încât constănțenii să aibă acces neîngrădit la informații legate de ce se întâmplă cu banii lor și cine sunt beneficiarii contractelor cu statul. Facem precizarea că listele privind licitațiile și contractele cu atribuire directă despre care vom vorbi sunt cele puse la dispoziție de fiecare instituție în parte, așa cum ne-au fost transmise, iar eventuale neconcordanțe ori inadvertențe nu ne aparțin.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta lista contractelor de achiziții publice încheiate de Autoritatea Națională pentru Turism în anul 2016, astfel cum ne-a fost pusă la dispoziție de instituție.

Ti-a placut articolul?

Comentarii