Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
22:32 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primarul a dat cu subsemnatul a 20-a oară Radu Mazăre abandonează şoseaua de coastă?

ro

27 Aug, 2014 00:00 3072 Marime text
Primarul Constanţei, Radu Mazăre, s-a aflat, ieri, la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean, unde s-a prezentat pentru controlul judiciar sub care se află în Dosarul Campusului Social Henri Coandă. A fost, astfel, pentru a 20-a oară când primarul a dat cu subsemnatul în faţa oamenilor legii, cel care i-a supravegheat semnătura fiind agentul-şef principal de poliţie Aurelian Marin.

„Am zis că mă ocup numai de carnaval“

Primarul Mazăre a făcut şi unele declaraţii cu privire la situaţia în care se află procedura de licitaţie pentru construcţia şoselei de coastă. Amintim că municipalitatea a lansat, în luna februarie a acestui an, proiectul şoselei de coastă, intitulat „Amenajarea integrată a zonei de acces în Portul Turistic Tomis şi Plaja Modern“, proiect derulat prin Programul Operaţional Regional 2007 -2013. Procedura a fost însă anulată din lipsa ofertanţilor şi reluată luna aceasta. „Mâine e ultima zi de depunere a ofertelor, nu ştiu cine a depus, nici nu mă interesează. De ce ar trebui să ştiu eu, primar, dacă cumva ăla câştigă? Este problema comisiei“, a declarat primarul Constanţei, Radu Mazăre.
 
Acesta a precizat că, până acum, principala sa preocupare a fost aceea de a se ocupa de atragerea turiştilor în staţiunea Mamaia. „Nu am făcut niciun contract la Primărie. Am zis că mă ocup numai de carnaval, să aduc turiştii; cu toate astea, la fiecare lucru făcut, câte o reclamaţie şi câte o plângere“, a spus edilul-şef.

„Sunt anchetat pentru Ramses şi pentru Ştefan cel Mare“ 

Se pare că primarul se detaşează de problema şoselei de coastă, proiectul său de suflet, care, de la un timp, pare sortit pieirii. Astfel, de-a lungul timpului, în concretizarea acestui „ideal“ a avut-o drept „duşman“ pe Sulfina Barbu, care, pe vremea când conducea Ministerul Mediului, s-a luptat din răsputeri ca şoseaua propusă de Mazăre să nu fie avizată. Nici în perioada în care s-a aflat în fruntea Ministerului Mediului Nicolae Nemirschi, unul dintre apropiaţii lui Mazăre, Primăria nu a reuşit obţinerea avizului final pentru demararea lucrării. Aşadar soluţia a fost construirea şoselei „pe bucăţi“. Valoarea proiectului realizării primului tronson al şoselei de coastă este de 42.572.178,12 lei, dintre care contribuţia Uniunii Europene reprezintă 33.716.083,66 de lei, iar contribuţia beneficiarului este de 704.843,34 de lei. Proiectul a fost semnat la 4 decembrie 2013 şi are ca termen de finalizare 3 iulie 2015, durata de implementare fiind de 19 luni. Aşadar, dacă proiectul şoselei de coastă nu va fi adjudecat de un constructor în cel mai scurt timp, Primăria Constanţa ar putea pierde fondurile europene pentru construcţia primului tronson al şoselei de coastă.

„V-am mai spus, se feresc companiile să facă contracte cu Primăria Constanţa şi, în general, cu autorităţile, pentru că imediat încep anchete. Dacă eu sunt anchetat pentru Ramses şi pentru Ştefan cel Mare, vă daţi seama pentru contracte?! Aţi văzut ca toate contractele au fost anchetate şi de acolo merg mai departe şi companiile nu mai vor lucrurile asta“, a mai spus Mazăre, la ieşirea din sediul Poliţiei.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii