Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
16:00 20 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria Cumpăna, despre situaţia ajutoarelor sociale din comună

ro

05 Sep, 2017 00:00 707 Marime text
Primăria şi Consiliul Local Cumpăna, reprezentate legal de primarul ec. Mariana Gâju, pentru concreta şi corecta informare, aduc la cunoştinţă situaţia ajutoarelor sociale conform Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat.
 
Din cei 15.000 de locuitori ai comunei Cumpăna, la data de 4.09.2017 există în evidenţa Serviciului Public de Asistenţă Socială al Primăriei
comunei Cumpăna 96 de dosare, respectiv 338 de persoane, din care: 197 de copii; patru persoane bolnave de TBC; patru persoane cu dizabilităţi; 62 de femei casnice ce au în îngrijire copii cu vârsta de până la şapte ani; 15 persoane vârstnice fără pensie; 56 de persoane apte de muncă.
 
La data de 1 octombrie 2016, au fost suspendate 30 de dosare de ajutor social conform Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat pentru neefectuarea orelor de muncă în folosul comunităţii conform legii. La data de 1 iunie 2017, zece dosare de ajutor social au fost suspendate tot pentru neefectuarea orelor.
 
Pentru corectitudinea datelor, vă puteţi adresa următoarelor instituţii abilitate: Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, situată în municipiul Constanţa, strada Decebal nr. 13, şi Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Constanţa, situată în municipiul Constanţa, strada Lacului nr. 14.
 
Toate persoanele apte de muncă ce depun cereri pentru venitul minim garantat sunt îndrumate în prealabil către AJOFM Constanţa, în vederea obţinerii unui loc de muncă. Persoanelor ce refuză locul de muncă NU li se aprobă ajutorul social. Venitul minim garantat nu este o sursă de venit permanentă, ci reprezintă o formă de sprijin temporar pentru depăşirea unei situaţii de criză.

Ti-a placut articolul?

Comentarii