Portrete
Oameni care au făcut istorie culturală în Dobrogea
20:35 05 12 2016 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria Constanţa vrea să realizeze o bază de date urbane

ro

14 Nov, 2016 00:00 631 Marime text
Municipalitatea solicită până pe 22 noiembrie anul curent oferte de preţuri de la diverşi agenţi economici interesaţi să se ocupe de procesarea documentelor ce vor permite realizarea unei baze de date urbane (grafice şi textuale), compatibilă unui sistem G.I.S, a Primăriei Constanţa. Confirmarea intenţiei de achiziţionare a acestui serviciu de procesare a planurilor de urbanism din arhiva Primăriei municipiului Constanţa a venit ca urmare a anunţului postat pe site-ul instituţiei.
 
Practic, cine se va încumeta să facă această muncă va trebui să ofere servicii de: pregătire, scanare color la rezoluţie corespunzătoare, transpunere din format analogic în format editabil/digital, în vederea constituirii bazei de date urbane conform Legii nr. 350/2001 - art.15 (b) și Ordinului nr. 233/2016 - art.3 (1), compusă din baza de date grafice, stocarea corespunzătoare a datelor, indexarea documentelor electronice obţinute în urma scanării pentru regăsirea ulterioară a acestora într-un mod rapid şi facil, precum şi aducerea la forma iniţială de organizare a documentelor scanate (reîndosariere) a hotărârilor de Consiliu Local și a anexelor - planuri, regulamente locale de urbanism, memorii, avize solicitate prin certificatul de urbanism etc.
 
Baza de date rezultată va fi, ulterior, preluată într-un sistem G.I.S. În acest context, Primăria Constanţa solicită consultarea pieţei pentru aflarea unui preţ acceptabil pentru procesarea documentelor espective, având în vedere că sunt aproximativ 3.000 de documentaţii de urbanism ce conţin piese scrise format A4 și piese desenate: planuri format A4, A3, A2, A1 şi/sau A0.
 
„O medie a zece documentaţii luate aleatoriu din arhivă ne-a adus la o estimare primară a numărului de formate dintr-o documentaţie de urbanism, după cum urmează: 40 de documente A4, 15 planuri A4, patru planuri A3, patru planuri A2, trei planuri A1, două planuri A0. Evaluarea exactă a tuturor documentelor ce vor fi procesate nu poate fi realizată în această etapă deoarece acestea sunt îndosariate şi fiecare dosar conţine un număr diferit de pagini“, se precizează în anunţul postat pe site-ul Primăriei Constanţa.
 
Firma care va oferi preţul cel mai convenabil şi va fi desemnată să presteze activităţile menţionate anterior va avea la dispoziţie 12 luni pentru realizarea serviciului. După calculele celor din Primărie, asta ar impune un ritm lunar de prelucrare a 250 de documentaţii.
 
„În vederea estimării valorice, se solicită consultarea pieţei pentru fiecare pagină, în funcţie de format şi de modul de procesare (lei fără TVA)“, ofertele fiind aşteptate la sediul Primăriei Constanţa până pe 22 noiembrie a.c., iar data-limită pentru consultarea acestora este 7 decembrie a.c.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii