Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
21:57 25 09 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Nou regulament de organizare şi funcţionare a Primăriei conduse de către Decebal Făgădău (documente)

ro

24 Aug, 2017 00:00 1530 Marime text
Aleşii locali municipali vor aproba, în şedinţa Consiliului Local de vineri, şi noul regulament de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa. Aprobarea acestui regulament vine ca urmare a faptului că, luna trecută, aleşii locali şi-au dat votul şi pentru noua organigrama şi pentru statul de funcţii ale aparatului propriu al primarului.

Ce prevede regulamentul de funcţionare şi organizare  

Regulamentul de funcţionare al aparatului de specialitate al primarului este structurat pe patru capitole şi 28 de secţiuni (propunerea de regulament o puteţi consulta integral în secţiunea „Documente“) şi stabileşte modul de organizare a direcţiilor, serviciilor, birourilor şi compartimentelor din cadrul Primăriei Constanţa, precum şi relaţiile de subordonare şi de colaborare. Totodată, în regulament sunt amintite şi atribuţiile primarului Constanţei, ale viceprimarilor, ale consilierilor primarului, ale asistentului manager, precum şi sarcinile fiecărui birou sau departament, astfel încât fiecare salariat să cunoască obiectivele şi atribuţiile în cadrul compartimentului în care activează, stabilite şi prin fişa postului, precum şi obiectivele postului pe care îl ocupă.

Structura internă a Primăriei Constanţa 

Iată cum arată structura internă a Primăriei după modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate:
1. Primar; 2. Viceprimari; 3. Compartiment - Cabinet Primar; 4. Compartiment - Cabinet Viceprimar; 5. Serviciul Resurse Umane; 6. Compartiment Comunicare şi Mass Media; 7. Compartimentul Control Intern Managerial; 8. Birou Audit Public Intern; 9. Compartimentul Documente Clasificate; 10. Compartimentul Monitorizare Întreprinderi Publice şi ADI-uri; 11. Compartiment Relaţii Externe şi Investitori; 12. Compartiment Manageri Proiecte; 13. Compartiment Strategii de Dezvoltare Locală şi Marketing; 14. Secretar municipiu Constanţa; 14.1. Compartimentul Relaţii Consiliul Local şi Administraţia Locală; 14.2. Serviciul Pregătire Şedinţe Consiliul Local; 14.3. Compartiment arhivă; 15. Direcţia Financiară; 15.2. Serviciul Contabilitate; 16. Direcţia Administraţie Publică Locale; 16.1. Serviciul Juridic; 16.1.1. Compartiment Evidentă Acte Procedurale; 16.2. Serviciul Autoritate Tutelară; 16.3. Serviciul de Sprijinire şi Îndrumare a Asociaţiilor de Proprietari; 17. Direcţia Achiziţii şi Investiţii Publice; 17.1. Serviciul Achiziţii Publice; 17.2. Serviciul Investiţii; 17.3. Compartiment Implementare Programe Locuinţe; 18. Direcţia Tehnic - Administrativ; 18.1. Serviciul Administrativ, Tehnico-Economic; 18.2. Compartiment Tehnic, Reparaţii şi Întreţinere; 18.3. Compartiment Gestionarea Bazei Materiale a Unităţilor de Învăţământ Preuniversitar; 18.4. Serviciul Protecţie Civilă, Securitate, Sănătate în Muncă şi Situaţii de Urgenţă; 19. Direcţia Urbanism; 19.1 Compartiment Secretariat Tehnic; 19.2. Serviciul Autorizări; 19.2.1. Compartiment Autorizare Comunicare Vizuală; 19.3. Serviciul Strategii şi Planificare Urbană; 19.3.1. Compartiment Baza de Date Urbane; 19.4. Biroul Infrastructură şi Reţele Urbane, Eficienţă Energetică; 20. Direcţia Patrimoniu şi Cadastru; 20.1. Serviciul Patrimoniu; 20.2. Serviciul Cadastru; 20.3. Biroul Registru Agricol; 21. Direcţia Autorizare şi Sprijin Operatori Economici; 21.1. Serviciul Autorizare Operatori Economici; 21.2. Serviciul Contracte; 21.3. Compartiment Studii şi Proiecte Economice; 21.4. Compartiment Turism; 22. Direcţia Gestionare Servicii Publice; 22.1. Serviciul Tehnico-Economic; 22.2. Serviciul Amenajări Urbane; 22.3. Biroul Siguranţă Bunuri Publice; 22.4. Serviciul Management Drumuri Transport Public; 22.5. Biroul Siguranţă Circulaţie Urbane Parcări; 22.6. Serviciul Public de Gestionare Animale Abandonate; 22.7. Serviciul Igienă Publică; 22.8. Serviciul Gestionare Spaţii Verzi; 22.9. Serviciul Gestionare Cimitire; 22.10. Biroul Iluminat Public; 23. Direcţia Tehnologia Informaţiei şi Relaţii Publice; 23.1. Serviciul Centrul de Informare Pentru Cetăţeni; 23.2. Compartiment Relaţii Publice; 23.3. Serviciul Tehnologia Informaţiei Echipamente Informatice; 24. Direcţia Organizare Evenimente Culturale, Sportive, Sociale; 24.1. Compartiment Organizare Evenimente; 24.2. Compartiment pentru Societatea Minorităţi; 24.3. Birou Management Proiecte Culturale, Sportive şi Sociale; 25. Direcţia Dezvoltare şi Fonduri Europene; 25.1. Serviciul Dezvoltare şi Management Proiecte; 25.2. Serviciul Pregătire şi Implementare Proiecte POR; 25.3. Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională; 26. Direcţia Locală de Evidenţă Persoane; 26.1. Serviciul Evidenţă Persoane; 26.2. Serviciul Stare Civilă; 27. Direcţia Generală Poliţia Locală; 27.1. Serviciul Identificări Persoane; 27.2. Serviciul Bază de Date, Dispecerat, Armament; 27.3. Serviciul Ordine Publică 1; 27.4. Serviciul Ordine Publică 2; 27.5. Serviciul Ordine Publică 3; 27.6. Serviciul Ordine Publică 4; 27.7. Serviciul Ordine Publică 5; 27.8. Serviciul Ordine Publică pentru staţiunea Mamaia; 27.9. Serviciul Fluidizare Rutieră; 27.10. Serviciul Siguranţă Rutieră; 27.11. Compartimentul Siguranţă Publică şi Intervenţii; 27.12. Serviciul Control Disciplină în Construcţii şi Afişaj Stradal; 27.12.1. Biroul Urmărire şi Executare Măsuri în Domeniul Construcţiilor; 27.13. Serviciul Control Protecţia Mediului; 27.14 Serviciul Inspecţie Activitate Comercială.

Ti-a placut articolul?

Comentarii