Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
00:28 22 01 2018 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Marcel Dragu crede că nu se poate fără el Problemele asociaţiilor - etnobotanicele şi restanţele la întreţinere (galerie foto)

ro

12 Mar, 2012 00:14 1729 Marime text
cap_5.jpgAdministratorii Asociaţiilor de Proprietari din judeţ, membre ale Uniunii Asociaţiilor de Proprietari Constanţa (UAPC), au fost convocaţi sâmbătă să participe la conferinţa judeţeană a uniunii. Evenimentul a avut loc la Casa de Cultură a Sindicatelor din municipiu

Marcel Dragu, preşedintele UAPC a vorbit în cuvântul de deschidere despre iminenta sa retragere. „Mulţumesc celor care au înfiinţat această uniune în urmă cu 20 de ani. Colonelul Cavalioti, cel care a înfiinţat uniunea, a împlinit 94 de ani (...). Sunt de zece ani la conducerea UAPC şi sincer îmi doresc să mă retrag, am împlinit şi eu o vârstă, dar problemele de la uniune mă determină însă să mai stau", a precizat preşedintele UAPC. Marcel Dragu speră ca protocoalele de colaborare propuse instituţiilor publice şi regiilor să fie toate încheiate în perioada următoare. „Cu municipiul Constanţa nu am putut încheia un contract de colaborare. După plecarea mea, această relaţie existentă nu va mai continua. Fără acest protocol relaţia rămâne aleatorie, în funcţie de persoanele întâlnite şi de atitudinea lor", a declarat cu părere de rău Dragu. La ultimul punct al şedinţei, cel privind alegerea consiliului director, Marcel Dragu a fost numit, pentru al unsprezecelea an consecutiv, preşedintele UAPC, un singur administrator votând contra.

Noul sediu i-a costat 50.000 de euro

Din 661 de AP-uri membre, doar 242 îşi plătesc cotizaţiile. „Este o durere pentru noi acest aspect, pentru că fondurile noastre se adună în principal din cotizaţii. De ce ne trebuie fonduri? Am fost daţi afară din sediu şi am cumpărat un sediu nou în numele UAPC, pe care trebuie să-l dotăm, să-l acoperim, dar şi să plătim impozit pentru el", a explicat Marcel Dragu. Noul sediu se află pe strada Jupiter nr. 11 şi are o suprafaţă de 50 de metri pătraţi şi a costat 50.000 de euro. În zilele următoare, membrii UAPC se vor muta în clădirea din strada Jupiter, întrucât cea aflată pe bulevardul Tomis, vizavi de Primăria Constanţa, a fost revendicată de un moştenitor, iar RAEDPP a solicitat să fie eliberată.

Factura la căldură şi magazinele de etnobotanice - un coşmar pentru locatari

uapc_2.jpg

Elvira Răceală, administratorul AP Tomis 142 şi 296, s-a arătat deranjată de magazinul de etnobotanice prezent la parterul unuia dintre blocurile administrate, acuzând că acesta le face mari probleme locatarilor. Maria Ciortan, administratorul AP 497 a luat şi ea cuvântul în cadrul conferinţei judeţene, susţinând că întâmpină neajunsuri cu recuperarea restanţelor. Încă din anul 2009, administratorul se judecă cu unul dintre proprietari şi nici până-n ziua de astăzi nu s-a finalizat procesul. Administratorul Maria Ciortan s-a arătat îngrijorată de posibila înmulţire a acestor situaţii în contextul creşterii preţului gigacaloriei şi implicit al facturilor la căldură şi a solicitat ajutorul uniunii pentru a găsi o soluţie la această problemă. Ion Hanu, administratorul mai multor blocuri din centrul oraşului, situate pe bulevardul Ferdinand, a acuzat la rândul său că apa caldă nu este furnizată de RADET la parametri normali.

Ti-a placut articolul?

Comentarii