Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:01 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

În ce stadiu sunt lucrările la varianta Constanţei

ro

20 Oct, 2011 01:00 2806 Marime text
cap_5.jpgDupă ce la finele lunii septembrie încă patru kilometri din varianta Constanţei şi opt kilometri de bretele au fost daţi în folosinţă cu mare fast, lucrările s-au mutat pe tronsonul nod rutier DN3 - Ovidiu

Termenul de finalizare a nodului rutier în stil trifoi aflat la intersecţia variantei de ocolire cu DN3 ar putea fi decalat cu câteva zile.

Lucrările care mai rămăseseră de făcut în acest punct sunt aproape de final. În zilele care au trecut de la inaugurare, muncitorii au lucrat la finisarea taluzurilor, la protecţia pentru scurgerea apei, la umpluturile pentru a fi montate rampele de acces, dar şi la asfaltarea podului peste DN3. Potrivit celor declarate de Relu Matei, specialist-şef în cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa, care s-a ocupat de la început de această lucrare, au fost montaţi şi stâlpii de iluminat pe acest pod. „Până la această dată, s-a realizat 60% - 70% din lucrare, dar partea cea mai grea, cea a realizării acestui nod, s-a terminat".

 lucrari_-_pod_varianta_2.jpg

De asemenea, se pare că lucrurile în ceea ce priveşte situaţia de la capătul de la Ovidiu al variantei de ocolire se va rezolva curând. În urmă cu câteva săptămâni, proprietarii benzinăriei aflate la piciorului primului pod de acces pe centură refuzau să-şi relocheze afacerea. „S-a ajuns la un consens. Probabil într-o săptămână se va face exproprierea şi îşi vor muta benzinăria, care oricum nu mai funcţiona", a mai spus specialistul din cadrul DRDP. Până la sfârşitul lunii noiembrie, constructorul trebuie să termine toată bucata de variantă cuprinsă între intersecţia de la DN3, unde va fi gata nodul rutier, până spre Ovidiu, unde se va intra pe acest tronson după ce se va construi un sens giratoriu mare în mijlocul DN2A, la intrare în Ovidiu, după pod. La acea dată ar trebui să fie daţi în folosinţă 11 kilometri, plus alţi cinci de bretele. Planurile pe termen mai lung continuă cu un alt drum de doi kilometri, plus alţi doi kilometri de bretele, care va lega DN39, de la Agigea, cu Portul Constanţa, şi care ar trebui să fie gata până pe 30 mai 2012.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii