Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:02 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Sucursala Regională CF Constanţa vrea centrale termice în clădiri (document)

ro

17 Jun, 2015 00:00 2298 Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA organizează licitaţie pentru atribuirea contractului „Elaborare proiecte tehnice pentru centrale termice alimentate cu gaze naturale aferente unor clădiri de pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa - 2 loturi“, în valoare de 30.300 de lei, fără TVA.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 160331/15.06.2015, contractul presupune prestarea serviciilor de arhitectură, inginerie, amenajare urbană, servicii integrate de inginerie şi servicii de arhitectură peisagistică, servicii conexe de consultanţă ştiinţifică şi tehnică, precum şi servicii de testare şi analiză tehnică.
 
Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 6 iulie, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.00, la sediul Sucursalei Regionale CF Constanţa, aleea Albăstrelelor nr. 10. Cuantumul garanţiei de participare este 500 de lei pentru lotul 1 şi de 100 de lei pentru lotul 2, garanţie care se constituie pentru o perioadă de cel puţin 90 de zile, egală cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limită de depunere a acesteia. Lotul 1 - Sediul Sucursalei RCF Constanţa presupune elaborarea proiectului tehnic pentru achiziţia şi montarea centralei termice, reabilitarea încăperii centralei termice, amenajarea instalaţiei de utilizare gaze naturale pentru a asigura încălzirea optimă a spaţiilor în suprafaţă de 2.282,4 mp pentru corpul A şi de 1.737,11 mp pentru corpul B. Lot 2 - sediul Districtului Linii Constanţa presupune elaborarea proiectului tehnic pentru achiziţia şi montarea centralei termice, realizarea instalaţiei de încălzire interioară, reabilitarea încăperii centralei termice, amenajarea instalaţiei de utilizare gaze naturale pentru a asigura încălzirea optimă a spaţiilor în suprafaţă de 110 mp.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii publice sunt: Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat, Joiţa Mega - contabil-şef, Vasilica Sbingheci - şef Serviciu Financiar, Gabriela Tiron - şef Serviciu Prelucrări Date Financiar-Contabile, Compensări, Ioan Simion - şef Divizie Patrimoniu, Maria Magnea - şef Serviciu AP, Valeria Popa - Serviciul AP, Mihai Șapera - Serviciul AP, Georgeta Tocaci - şef Serviciu BAI, Ioana Petre - Serviciul BAI, Camelia Lazăr - şef Oficiu Juridic, Marcel Butoi - Oficiul Juridic, Camelia Nacu - Oficiul Juridic, Denisa Daneci Pătrău - Oficiul Juridic, Adriana Popescu - Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Birou Achiziţii Publice, Daniel Marius Toader - Birou Achiziţii Publice.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la procedura publică.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii