Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
02:13 24 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Sistemul dispecerat ARSVOM, modernizat şi reamplasat (document)

ro

19 Oct, 2017 00:00 583 Marime text
Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare (ARSVOM) a anunţat organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului având ca obiect „Sistem dispecerat“, în valoare estimată de 386.400 de lei fără TVA.
 
Obiectul contractului constă în furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a Sistemului de dispecerat ARSVOM, conform cerinţelor caietului de sarcini. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 31.10.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 24.11.2017, ora 18.00. Valoarea garanţiei de participare este de 3.800 de lei.
 
Ofertanţii vor prezenta lista principalelor livrări de produse similare - aparatură de radionavigaţie şi radiocomunicaţii navale, cu instalare, punere în funcţiune şi instruire, efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani. Livrările nominalizate în lista principalelor livrări de produse trebuie să dovedească faptul că prin intermediul unui/unor contract/contracte au fost livrate produse similare - aparatură de radionavigaţie şi radiocomunicaţii navale - a cărui/căror valoare cumulată este de cel puţin 386.400 de lei, fără TVA.
 
Livrările de produse nominalizate în lista principalelor livrări de produse efectuate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani se confirmă prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul privat beneficiar şi trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: denumirea produselor, beneficiarul, valoarea, perioada de livrare şi dacă produsele au fost livrate în conformitate cu normele profesionale în domeniu.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii sunt: Daniel Manole - director general, Carmen Nina Anghel - şef Serviciul Financiar Contabilitate, Cozmin Pisică - şef Serviciul Tehnic, Gabriela Alexandrina Neagu - şef Biroul Investiţii şi Achiziţii Publice, ing. Laura Stănescu - Biroul Investiţii şi Achiziţii Publice, Crenguţa Costin, Radu Monica - Compartiment Juridic consilieri juridici - ing. Emilian George Dan - Biroul Investiţii şi Achiziţii Publice, Ana-Maria Grigori, Geta Sava, Simona Mihaela Şerban, Vagdet Chespi - Serviciul Financiar-Contabil.

Iată cum va arăta Sistemul dispecerat ARSVOM! 

Sistemul dispecerat ARSVOM va fi modernizat şi amplasat într-un nou loc. Structura finală va îndeplini funcţionalităţile existente şi unele suplimentare, folosind echipamente şi aplicaţii software de ultimă generaţie. În plus, se va avea în vedere posibilitatea extinderii ulterioare prin implementarea altor funcţionalităţi.
 
Sistemul va fi integrat într-o consolă ergonomică, proiectată şi executată specific pentru amplasamentul pus la dispoziţie de ARSVOM, şi va asigura următoarele funcţionalităţi: comunicaţiile generale şi pentru situaţii de urgenţă prin toate mijloacele, vizualizarea situaţiei maritime din zona Portului Constanţa prin radiolocaţie şi a întregii Zone Economice Exclusive a României prin AIS; monitorizarea situaţiei meteorologice locale şi a avizelor de navigaţie NAVTEX; monitorizarea situaţiei mijloacelor mobile de intervenţie în situaţii de urgenţă; monitorizarea video prin sistem CCTV a zonei ocupate de clădirile şi anexele ARSVOM; asigurarea alimentării de rezervă; fără întrerupere, prin UPS dedicat, pentru toate echipamentele dispeceratului ARSVOM în perioada de tranziţie până la pornirea alimentării de avarie din generatorul propriu ARSVOM; sistemul va include toate echipamentele şi accesoriile necesare şi consola operator.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii