Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:30 19 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Se caută o firmă care va face curăţenie în sediile AJFP Constanţa (document)

ro

26 Apr, 2016 00:00 3351 Marime text


Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Galaţi anunţă organizarea şi desfăşurarea unei licitaţii publice pentru atribuirea contractului „Servicii de curăţenie“ (şase loturi). Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 2.662.106,76 de lei.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 167717/23.04.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul va fi prestat în următoarele sedii: DGRFP Galaţi, AJFP Galaţi, AJFP Tulcea, AJFP Constanţa, AJFP Buzău, AJFP Brăila, AJFP Vrancea şi Birouri Vamale. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de 24 de luni. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 8.06.2016, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe 5.07.2016, ora 18.00.
 
Valoarea celor şase loturi este:
  • Lot 1 - Direcţia Generală a Finanţelor Publice Galaţi şi subunităţi subordonate - 707.411,52 de lei
  • Lot 2 - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Tulcea şi unităţi subordonate - 393.666,48 de lei
  • Lot 3 - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Buzău şi unităţi subordonate - 371.796,12 lei
  • Lot 4 - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Constanţa şi unităţi subordonate -  729.954,96 de lei;
  • Lot 5 - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Brăila şi unităţi subordonate - 109.351,92 de lei;
  • Lot 6 - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Vrancea şi unităţi subordonate - 349.925,76 de lei.
 
Ofertanţii vor depune şi garanţii în valoare de: 14.148 de lei pentru Lotul 1, 7.873 de lei pentru Lotul 2, 7.435 de lei pentru Lotul 3, 14.599 de lei pentru Lotul 4, 2.187 de lei pentru Lotul 5 şi 6.998 de lei pentru Lotul 6.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Eugen Ciorici - director general, Gabriel Ioan Avrămescu - director executiv, Costică Onica - director executiv,
Cerasela Mirela Dimitriu - şef Serviciu Juridic, Mihaela Mica Neacşu - şef Serviciu Contabilitate, Ileana Burlacu - şef Serviciu Administrativ, Investiţii şi Achiziţii, Marian Cătălin Grecu - responsabil Achiziţii, Irina Seciu - şef Serviciu Financiar, buget şi salarizare, Cristina Malaia - consilier superior, Camelita Chioca - consilier superior, Mihaela Diana Condruz - consilier superior,
Neculai Partenie - referent superior, Mioara Gabriela Stancu - consilier superior.
 
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii