De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
03:50 28 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Primăria Constanţa vrea site nou şi modern (document)

ro

01 Mar, 2016 00:00 1008 Marime text

 
Primăria municipiului Constanţa lansează o procedură publică pentru atribuirea contractului „Achiziţie pagină de web“. Valoarea estimată a contractului, fără TVA, este de 129.166 de lei. Ofertele pot fi depuse până pe data de 11 martie, ora 16.00.
 
„Autoritatea contractantă intenţionează să achiziţioneze pagina de web a Primăriei municipiului Constanţa, găzduită pe domeniul www.primaria-constanta.ro, care va înlocui prezentul site“, se arată în anunţul de participare.
 
Noua pagină web a Primăriei Constanţa va trebui să ofere funcţionalităţi extinse, bazate pe cele mai noi tehnologii în domeniu, şi să ofere cetăţenilor servicii electronice şi informaţii complexe, accesibile de pe mai multe tipuri de platforme. În acest scop, site-ul va trebui să se integreze cu sistemul informatic existent în cadrul instituţiei, cu care să facă un schimb bidirecţional şi automat de informaţii, prin intermediul unor servicii de tip XML Web Services, care vor fi puse la dispoziţie, prin acces securizat, de către autoritatea contractantă, ofertantului desemnat câştigător. Astfel, scopul este de a evita introducerea aceloraşi informaţii în sisteme informatice diferite şi existenţa de informaţii redundante.
 

„Necesitatea implementării şi utilizării unei noi pagini web provine din creşterea impresionantă din ultimii ani a volumului de informaţii vehiculate în spaţiul public, apariţia unor noi tehnologii în domeniul IT, la care trebuie adaptat sistemul existent, precum şi din necesitatea integrării diverselor aplicaţii şi nevoia de a gestiona în mod facil şi sigur informaţiile publice“, se mai precizează în anunţul municipalităţii.

 
Cerinţele tehnice minimale, precum şi celelalte informaţii sunt menţionate în caietul de sarcini, care poate fi obţinut de la sediul Primăriei municipiului Constanţa din bulevardul Tomis nr. 51, etaj I, camera 121, Serviciul Informatizare. Ofertantul va demonstra că are prevăzut în obiectul de activitate cel puţin următoarele coduri CAEN: activităţi de realizare a softului la comandă (software orientat client); prelucrarea datelor, administrarea paginilor web şi activităţi conexe; activităţi ale portalurilor web.


 
Ofertantul trebuie să facă dovada deţinerii capacităţii tehnice şi profesionale necesare realizării obiectului achiziţiei, trebuie să prezinte echipa de proiect care va lucra la dezvoltarea site-ului, iar pentru fiecare membru să depună un CV relevant, din care să reiasă pregătirea profesională şi experienţa în dezvoltarea şi implementarea de aplicaţii web. Echipa de proiect va cuprinde cel puţin: un şef de proiect; doi programatori cu experienţă în dezvoltarea de aplicaţii web pe platforma indicată de autoritatea contractantă, o persoană care să asigure instruirea utilizatorilor.
 
Odată cu recepţionarea lucrărilor, ofertantul va preda beneficiarului următoarele lucrări scrise şi în format electronic: help manual detaliat pentru administrarea paginii, specificaţiile tehnice şi funcţionale detaliate ale întregului sistem informatic, precum şi modelarea conceptuală sau logică a datelor (diagramele entitate-relaţie), diagramele fluxurilor de date, modelul relaţional şi structura bazei de date; kituri de instalare a tuturor aplicaţiilor din cadrul sistemului.
 
Atribuirea contractului de achiziţie se va face pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut“, cerinţele impuse prin caietul de sarcini fiind considerate minimale şi obligatorii.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi vizualiza anunţul de participare la această licitaţie.

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • Peter 01 Mar, 2016 20:44 ...pe noul site veti posta si imagini cu sediul total impropriu de pe str. Amzacea 13 ???