Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:19 18 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vezi unde vor fi amplasate! Primăria Constanţa cumpără sirene pentru alarmare publică (document)

ro

13 Aug, 2015 00:00 2519 Marime text
Primăria Constanţa intenţionează că cumpere sirene electronice. În acest sens va fi organizată o procedură publică pentru atribuirea contractului „Sirene electronice de alarmare publică“.

Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 377750/12.08.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, vor fi achiziţionate patru sirene electronice de 600 W, care vor fi instalate în patru locuri din municipiu şi centralizate la punctul de comandă aflat în sediul Primăriei, unde se află centrul electronic de comandă şi control. Valoarea estimată a contractului este de 205.645 de lei. Societăţile pot depune ofertele de participare până pe data de 25 august, ora 10.00, urmând ca acestea fie deschise în aceeaşi zi, la ora 13.00. De asemenea, societăţile ofertante vor depune o garanţie de participare de 4.000 de lei. Nu în ultimul rând, agenţii economici vor prezenta o listă a principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, conţinând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.

Locaţiile pentru cele 4 sirene electronice de alarmare vor fi următoarele: Scoala Gimnaziala nr.17 Ion Minulescu, Scoala Gimnaziala nr.31, Scoala Gimnaziala nr.23 “Constantin Brancoveanu” , Grup Scolar de Industrie Alimentara Constanta.

Responsabili de atribuirea contractului Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal Făgădău - primar interimar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar municipiu, Irina Roxana Pânzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Daniela Corneanu - şef serviciu, Mihaela Liuţă - şef serviciu, Iuliana Voicu - şef serviciu, Laura Bobeş - şef serviciu, Gabriela Teşuleanu - şef serviciu, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef serviciu, Octavia Bardaşu - şef serviciu, Georgiana Bratu - şef serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef serviciu, Nicolai Nuţu - şef serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef serviciu, Mihai Balaban - şef birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef birou, Ghiulnihal Mutalâp - şef serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef serviciu, Lenuţa Petcu - şef serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef serviciu, Sânziana Ene - şef serviciu, Dorel Vârlan - şef birou, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef serviciu, Ionuţ Dumitru - şef serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef serviciu, Florin Tudose - şef serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef serviciu, Gheorghe Coman - şef serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef serviciu, Mihaela Mihai - şef birou, Liviu Pătraşcu - şef serviciu, Liviu Tramudana - şef serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef serviciu, Dezideriu Dudaş - şef serviciu, Ştefan Taran - şef serviciu, Sorina Gherasim - şef serviciu.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii