Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
15:13 16 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Pod din Cernavodă de intensă circulaţie, în reabilitare. Traficul rutier va fi restricţionat (documente)

ro

02 Sep, 2017 00:00 1490 Marime text
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Reparaţii la pod pe DN 22C km 3+445, la Cernavodă - DRDP Constanţa“, în valoare estimată de 4.425.263,95 de lei.
 
Societăţile interesate pot depune oferte până pe data de 20.09.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe data de 16.10.2017, ora 18.00. Ofertantul va constitui garanţia de participare, în cuantum de 44.252 de lei. Societăţile participante la această licitaţie trebuie să demonstreze că au executat şi dus la bun sfârşit în ultimii cinci ani lucrări similare, respectiv lucrări de reparaţii şi/sau consolidări şi/sau reabilitări şi/sau modernizări şi/sau construcţii noi de poduri şi/sau pasaje şi/sau viaducte, a căror valoare cumulată la nivelul unui contract sau al mai multor contracte este de minimum 2.212.000 de lei fără TVA.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de achiziţie publică sunt: ing. Dima Marin - director regional; ec. David Roxana - director economic şi comercial; ing. Tudor Gabriela - director adjunct Mentenanţă; ing. Marcu Nicolae - şef Departament Investiţii, ing. Rădulescu Iulian - şef Departament Mentenanţă; ing. Tudorache Rodica - Serviciul Tehnic, lucrări de artă şi CTE; ing. Bunghez Adrian - Serviciul Tehnic, Lucrări de Artă şi CTE, ing. Săceanu Andreea - Serviciul Tehnic, Lucrări de Artă şi CTE, ing. Chirică Teodora - şef serviciu Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Stavru Irina - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Popescu Florentina - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; ec. Iorgoveanu Cristi-Dima - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; Pantazescu Veronica - Serviciul Achiziţii Publice şi Asigurarea Transparenţei; consilier juridic Tisa Adrian - şef Serviciul Juridic; consilier juridic Enache Andreea - Serviciul Juridic; consilier juridic Tudor Andreea - Serviciul Juridic; ec. Emirali Munever - şef serviciu Contabilitate; ec. Reşit Emre - şef serviciu Financiar, Salarizare şi CFP; ec. Şatrapele Doina - Serviciul Financiar, Salarizare şi CFP.

Date din caietul de sarcini 

Drumul Naţional 22C, pe sectorul cuprins între localităţile Cernavodă şi Ştefan cel Mare, traversează canalul de derivaţie al CNE Cernavodă la km 3+455. Podul este drept şi traversează normal canalul de derivaţie al CNE Cernavodă. Podul este alcătuit din şapte deschideri rezemate, cu lungime de 20,50 de metri şi o lungime totală de 153,80 de metri, inclusiv zidurile culeelor. Culeele structurii sunt de tip înecat, realizate din beton armat, fundate pe trei piloţi de diametru mare. Culeele nu prezintă urme de deplasare sau afuiere. Banchetele culeelor nu sunt amenajate cu cuzineţi pentru aparate de reazem şi nici cu opritori antiseismici. Pilele podului sunt realizate din beton armat şi sunt de două tipuri: pile cu elevaţie lamelară şi pile tip cadru, cu elevaţia alcătuită din doi stâlpi circulari din beton armat. Având în vedere alcătuirea pilelor, se desprinde concluzia că podul iniţial aflat pe acest amplasament, ce avea trei deschideri, a fost extins la şapte deschideri, prin transformarea culeelor în pile, realizarea a două pile noi, câte una pe fiecare mal, pilele noi având elevaţia tip cadru cu stâlpi circulari. 

Iată ce lucrări vor fi executate

Pentru aducerea podului la parametrii normali de exploatare corespunzători clasei E de încărcare convoi (A30;V80), conform unui drum naţional încadrat în clasa tehnică III cu două benzi de circulaţie, prin asigurarea parametrilor impuşi de exigenţele actuale de rezistenţă, stabilitate şi siguranţă în exploatare, sunt propuse prin documentaţia proiectată „lucrări de aducere a structurii de rezistenţă la parametrii tehnici iniţiali şi lucrări de îmbunătăţire a stării de eforturi în principale elemente de rezistenţă ale suprastructurii“, în concordanţă cu raportul de expertiză tehnică.
 
Soluţia presupune desfacerea integrală a căii împreună cu echipamentele tablierului şi realizarea unei plăci de suprabetonare cu rol de îmbunătăţire a etanşeităţii căii în raport cu principalele elemente de rezistenţă ale suprastructurii, îmbunătăţirea stării de eforturi printr-o mai bursă repartiţie transversală a încărcărilor din trafic. Pentru infrastructuri, sunt prevăzute măsuri de remediere cu privire la cămăşuirea elevaţiilor fisurate şi reparaţii ale betoanelor de faţă. În zona culeelor sunt prevăzute lucrări locale de protecţie maluri.
 
Clasele de betoane propuse sunt în conformitate cu codul de practică pentru producerea betonului. Soluţia proiectată prevede închiderea traficului pe jumătate de cale semaforizat, desfacerea trotuarelor, a parapetelor şi a betonului de pantă până la structura de rezistenţă, inclusiv console de trotuar, cu păstrarea în aşteptare a armăturii existente în vederea înglobării în noua secţiune cu suprabetonare. Suprafaţa rezultată se va sufla cu aer sub presiune şi va fi prelucrată prin buciardare. Conlucrarea plăcii armate cu structura existentă se va realiza prin conectori dispuşi la 50 cm interax în axul principalelor elemente de rezistenţă ale suprastructurii.
 
Armarea şi betonarea plăcii de suprabetonare se va organiza în câmpuri delimitate de deschiderile tablierului. Se va utiliza un beton de clasă superioară C30/37 care permite eliminarea betonului de pantă şi realizarea unei suprafeţe suport pentru aplicarea hidroizolaţiei de înaltă calitate.
 
Tablierul prevăzut va asigura 7,80 de metri carosabil şi două trotuare cu lăţimea utilă de un metru. Lăţimea totală a tablierului proiectat este de 11,4 metri. Se vor monta guri de scurgere noi cu prelungitoare amplasate în poziţia celor existente.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie, dar şi caietul de sarcini. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii