Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
04:30 11 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Pe ce dă SPIT Constanţa peste un milion de lei (document)

ro

17 Sep, 2015 00:00 1375 Marime text
Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local (SPITVBL) Constanţa lansează organizarea şi desfăşurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Furnizare echipament informatic“.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare 162810/16.09.2015, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul constă în furnizarea următorului echipament informatic: PC/calculator/workstation/sistem informatic dedicat pentru business, monitor calculator tehnologie LED, diagonala 21,5 inch, imprimantă laser monocrom, multifuncţională laser monocrom, imprimantă laser color, fax laser monocrom, sistem de operare, server de fişiere şi scanner informatic. Acestea vor fi livrate la punctul de lucru din strada Badea Cârţan nr. 3. Valoarea fără TVA a contractului este de 1.085.874 de lei.
 
Durata contractului este de patru luni începând cu data atribuirii. Societăţile interesate vor depune ofertele de participare până pe data de 28.10.2015, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00, la sediul autorităţii contractante situat în Constanţa, strada Sulmona nr. 22. De asemenea, agenţii economici vor depune o garanţie de participare de 21.717,48 de lei. Nu în ultimul rând, participanţii la această procedură publică vor prezenta media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, respectiv 2012, 2013 şi 2014, care trebuie să fie de 2.171.748 de lei. La aceasta se adaugă lista principalelor livrări de produse efectuate în ultimii trei ani, din care să rezulte că a furnizat produse similare cu cele ale prezentei proceduri, a căror valoare cumulată a fost de minimum 1.085.874 de lei în baza unuia sau a maximum două contracte.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Virginia Uzun - director executiv, Carmen Aurelia Trenţea Tatu - director executiv adjunct, Mariana Pârleală - şef Serviciu Financiar-Contabilitate, Florin Lăzăroaia - şef Serviciu Juridic, Daniela Iovu - şef Serviciu Achiziţii publice, Rareş Iordache - sef Serviciu Informatizare şi operare plăţi, Ecaterina Gavrilă Dima - inspector Serviciul Financiar-Contabilitate, Andreea Ocheşel - consilier juridic Serviciul Achiziţii publice, Bogdan Nuţu - inspector Serviciul Informatizare şi operare plăţi, Ana Hârgău - referent Serviciul Financiar-Contabilitate.
 
În secţiunea Documente, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii