Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
12:31 14 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Parcul auto al CN APM Constanța va fi reînnoit (document)

ro

09 Sep, 2017 00:00 729 Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța cumpără șase autoutilitare, pentru care va scoate din conturi circa 800.000 de lei.
 
În acest sens, CN APMC va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Furnizare autoutilitare“, cu două loturi: lot 1 - furnizare o autoutilitară și lot 2 - furnizare cinci autoutilitare. Ofertele pot fi depuse până pe data de 22.09.2017, ora 15.00, urmând ca acestea să fie evaluate până la 18.10.2017, ora 18.00. Data-limită de valabilitate a ofertei este de 21.11.2017. Cuantumul garanției de participare este de 1.800 de lei pentru lotul 1 și de 6.200 de lei pentru lotul 2. Ofertanții vor face dovada furnizării, în ultimii trei ani, a produselor similare cu cele care fac obiectul achiziției, în valoare cumulată de cel puțin 180.000 de lei, la nivelul unuia sau al mai multor contracte.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța responsabile de atribuirea achiziției publice sunt: director general - Nicolae Dan Tivilichi; director general adjunct - Marian Tănase; director economic - Daniela Șerban; director coordonator - Ciprian Hanganu; șef Departament Achiziții Publice - Otilia Ifimov; șef Serviciu Juridic și Contencios - Tănase Iulian Pepi, șef Sucursală Servicii Port - Vicențiu Petrescu.

Condiții pentru furnizor 

Furnizorul se va obliga să predea/să pună la dispoziția achizitorului autoutilitarele la standardele și/sau performanțele prezentate în propunerea tehnică. De asemenea, acesta se obligă să furnizeze produsul, în termen de maximum 120 de zile calendaristice de la data când contractul începe să își producă efectele. De asemenea, furnizorul se obligă să despăgubească achizitorul împotriva oricăror reclamații / acțiuni în justiție ce rezultă din încălcarea unor drepturi de proprietate intelectuală (brevete, nume, mărci înregistrate), legate de echipamentele, materialele, instalațiile sau utilajele folosite pentru sau în legătură cu produsele achiziționate. Furnizorul are obligația de a efectua punerea în funcțiune și efectuarea probelor de funcționare în condiții normale de lucru și siguranță. Mai mult, acesta are obligația de a instrui personalul achizitorului ce va exploata produsul livrat; de a dispune de atelier service autorizat în județul Constanța; de a transmite comunicare scrisă achizitorului cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de punerea la dispoziție a produsului.
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de participare la licitație. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii