Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
19:25 25 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitaţie de peste 4,3 milioane de lei la CN APM SA Se caută firmă pentru salubrizarea din porturile Constanţa, Midia şi Mangalia (document)

ro

28 Apr, 2017 00:00 4123 Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa (CN APMC) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Servicii de salubrizare a căilor publice şi pietonale, a platformelor de circulaţie, a spaţiilor verzi amenajate şi a terenurilor pe care sunt amplasate liniile CF aparţinând CN APM SA din porturile Constanţa, Constanţa Sud şi Constanţa Nord, Midia şi Mangalia; exploatarea şi monitorizarea depozitului ecologic de deşeuri“, în valoare estimată de 4.386.144 de lei (969.313,59 de euro).
 
Aşa cum reiese din anunţul 174957/27.04.2017, publicat pe licitatiapublica.ro, se va încheia un contract pentru o perioadă de 48 de luni. Ofertele pot fi depuse până pe data de 6.06.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 30.06.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 40.000 de lei. Operatorul economic participant trebuie să facă dovada prestării, în ultimii trei ani, de servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, a căror valoare cumulată să fie de cel puţin 4.000.000 de lei fără TVA, la nivelul unui contract sau al mai multor contracte. De asemenea, ofertantul va face dovada faptului că dispune de utilaje necesare prestării serviciilor de salubrizare a căilor publice din porturile Constanţa, Midia şi Mangalia. 

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul CN Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: director general - Dan Nicolae Tivilichi; director general adjunct - Marian Tanase; director economic - Daniela Şerban; şef Departament Achiziţii Publice - Otilia Ifimov; şef Serviciu Juridic şi Contencios - Iulian Tănase Pepi; director Direcţia Tehnică - Ion Tomescu; şef Serviciu Patrimoniu - Constantin Brandi. 

Obligaţiile contractorului

Contractorul trebuie să-şi desfăşoare activitatea astfel încât să nu afecteze sănătatea şi securitatea angajaţilor proprii, a angajaţilor CN APM SA Constanţa, precum şi a celorlalte persoane aflate în incinta portuară. Efectuarea instructajului în domeniul protecţiei mediului, sănătăţii şi securităţii în muncă şi instructajul pentru situaţii de urgenţă, inclusiv PSI, dotarea cu echipament de lucru şi cu echipament individual de protecţie a persoanelor care prestează serviciile/efectuează lucrările care fac obiectul contractului constituie obligaţia exclusivă a contractorului. Personalul de conducere al contractorului va supraveghea activităţile desfăşurate de către angajaţii proprii, pentru a se asigura că nu sunt încălcate cerinţele stipulate prin contract şi prin normele tehnice şi legislaţia specifică în vigoare.

 CN APM SA Constanţa are următoarele obligaţii:

- să asigure măsurile necesare pentru informarea contractorului privind aspectele semnificative de mediu şi riscurile de accidentare şi îmbolnăvire profesională, în cazul în care prestarea serviciilor/efectuarea lucrărilor presupune accesul personalului contractorului la locurile de muncă proprii CN APM SA Constanţa;
- să informeze contractorul privind măsurile de securitate şi sănătate în muncă, de apărare împotriva incendiilor şi de intervenţie, adoptate la nivelul CN APM SA Constanţa, în cazul altor situaţii de urgenţă; să aducă la cunoştinţa personalului propriu regulile şi instrucţiunile specifice de securitate şi sănătate în muncă, despre care a fost informat de contractor şi pe care angajaţii CN APM SA Constanţa trebuie să le respecte pe parcursul perioadei în care contractorul prestează serviciile/efectuează lucrările contractate;
- să inspecteze periodic, prin intermediul responsabilului de urmărire a contractului în teren, locurile/zonele din amplasamentele în care personalul contractorului îşi desfăşoară activitatea în cadrul contractului şi să aducă la cunoştinţa compartimentelor specializate eventualele nereguli constatate.
 
În anul 2015, contractul „Servicii de amenajare şi întreţinere a spaţiilor verzi şi de întreţinere parcuri în porturile Constanta, Constanţa Sud şi Midia“ a fost adjudecat de societatea Iridex Group Import-Export Bucureşti filiala Costineşti SRL. Valoarea contractului a fost de 204.622,44 de lei.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia organizată de CN APM Constanţa SA. 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii