Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
05:33 24 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Licitaţia pentru tichetele valorice de la Primăria Constanţa, contestată de o firmă deţinută de o companie din Italia (document)

ro

07 May, 2016 00:00 1468 Marime text
Societatea Edenred România SRL a formulat contestaţie la Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor (CNSC) împotriva Primăriei Constanţa în cadrul procedurii de atribuire a contractului „Achiziţia serviciilor de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în Programul «Respect»“. În data de 5 mai, CNSC a admis contestaţia în parte şi a dispus continuarea procedurii.
  

Reamintim că la licitaţia organizată de Primăria municipiului Constanţa pe data de 28 martie pentru atribuirea contractului „Achiziţia serviciilor de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în Programul «Respect»“ agenţii economici care au depus oferte au fost: SC Cuget Liber SA, Sodexo Pass România SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, Edenred Romania SRL, din Bucureşti, cu subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA, şi Cheque Dejeuner Romania SRL, din Bucureşti, având ca subcontractant Compania Naţională Poşta Română SA.

Despre Edenred Romania SRL 

Societatea a fost înmatriculată în anul 1998 şi are sediul social în Bucureşti, Sectorul 4, Calea Şerban Vodă. Asociaţi în firmă sunt Edenred Italia, cu sediul în Italia, cu 93,1274% din capitalul social, Societe Francaise de Participations et D'investissements Europeens, cu sediul în Franţa, Paris, cu 0,8452% din capitalul social, CNS Cartel Alfa, cu 4,3274% din capitalul social, şi Edenred SA, cu sediul în Franţa, cu 1,7% din capitalul social. Capitalul social subscris, de 73.162.108 lei, integral vărsat, este compus din 671.212 părţi sociale. De administrarea afacerii, care desfăşoară „activităţi de intermediere a tranzacţiilor financiare”, se ocupă Du Parc Vianney Jean-Marie, născut pe 30.03.1978, în Franţa. Activitatea principală vizează exclusiv emiterea, gestionarea si înregistrarea tichetelor de valoare, excluzându-se activităţile de brokeraj al garanţiilor pe piaţa financiară în numele altora şi activităţi conexe, brokeraj cu titluri, brokeraj cu bunuri şi activităţi ale birourilor de schimb. Precizăm că, potrivit fişei de la Registrul Comerţului, este instituită poprire pe 29.046 de părţi sociale, în valoare de 109 lei fiecare, deţinute de către debitorul Confederaţia Naţională Sindicală Cartel Alfa, conform adresei din 5.08.2015 emise de SCPEJ Dobra, Coşoreanu & Asociaţii în dosarul nr. 728/2015.

Peste jumătate de milion de lei pentru tichetele valorice 

Potrivit anunţului de invitaţie nr. 385807/14.03.2016, publicat pe SEAP, valoarea estimată a contractului este de 579.810,35 de lei. Obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciului de imprimare şi distribuire a tichetelor sociale la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a persoanelor înscrise în Programul „Respect“. Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de prestări servicii cu un singur ofertant, prin care se vor asigura serviciile de realizare a imprimatelor şi a serviciilor ce constau în asigurarea funcţionalităţii şi securităţii tichetelor valorice, precum şi în distribuirea tichetelor valorice la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor. Fiecare destinatar beneficiază de patru tichete valorice, cu valoarea nominală de 10 lei/tichet pentru fiecare tranşă. Numărul maxim estimat necesar de tichete valorice distribuite într-un an va fi de 1.328.000.
 
Tichetele valorice se vor acorda de opt ori de an, pentru maximum 41.500 de persoane pe tranşă, în plic închis, la domiciliul/reşedinţa/adresa de corespondenţă a destinatarilor. În prima lună, se vor cumula doua tranşe, numărul maxim estimat de tichete fiind de 332.000. Imprimarea şi pregătirea plicurilor pentru distribuire se vor face pe baza comenzilor transmise de către autoritatea contractantă. Distribuirea tichetelor valorice se va efectua în perioada de acordare a pensiilor. Predarea plicurilor către persoanele înscrise în Programul „Respect“ se va face numai pe baza prezentării actului de identitate în original, cu confirmare de primire. Autoritatea contractantă are dreptul să păstreze în gestiune plicurile cu tichete nedistribuite, conform datelor specificate anterior, pe o perioadă de trei luni calendaristice de la data returnării de către prestator, pentru a fi predate destinatarilor.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Decebal Făgădau - viceprimar cu atribuţii de primar, Gabriel Stan - viceprimar, Marcela Enache - secretar, Irina Roxana Pînzariu - director executiv, Fulvia Dinescu - director executiv adjunct, Tănase Mişoc - şef Serviciu, Mihaela Liuţă - şef Serviciu, Iuliana Voicu - şef Serviciu, Laura Bobe - şef Serviciu, Mihaela Talpalaru - director executiv, Viorica Ani Merlă - director executiv, Mihaela Stan - director executiv adjunct, Carmina Ionela Popescu - şef Serviciu, Octavia Bărdaşu - şef Serviciu, Georgiana Bratu - şef Serviciu, Mădălina Vascu-Laciu - director executiv, Cristina Laurenţia Itoafă - şef Serviciu, Nicolai Nuţu - şef Serviciu, Luiza Elena Tănase - arhitect-şef, Nicoleta Constantin - şef Serviciu, Georgiana Gospodaru - director executiv, Nicoleta Florescu - şef Serviciu, Mihai Balaban - şef Birou, Daniela Nanu - director executiv adjunct, Veaveghiul Borali - şef Serviciu, Ghiulnihal Mutalâp - şef Serviciu, Marcela Frigioiu - director executiv, Georgeta Gheorghe - director executiv adjunct, Oana Dobre - şef Serviciu, Lenuţa Petcu - şef Serviciu, Camelia Dudaş - director executiv, Monica Hagi - şef Serviciu, Sânziana Ene - şef Serviciu, Dorel Vârlan - şef Serviciu, Ionuţ Pripişi - director executiv adjunct, Daniel Bratu - director executiv adjunct, Dan Baltag - şef Serviciu, Ionuţ Dumitru - şef Serviciu, Mugurel Leonard Petcu - şef Serviciu, Adrian Constantin Untaru - şef Serviciu, Florin Tudose - şef Serviciu, Mihaela Rodica Nache - şef Birou, Aurora Traşcă - director executiv, Doina Gheondea - director executiv adjunct, Irina Gavriz - şef Serviciu, Gheorghe Coman - şef Serviciu, Dragoş Morcov Manolache - şef Serviciu, Jenica Eugenia Munteanu - şef Serviciu, Mihaela Pătruţoiu - şef Serviciu, Adriana Stamat - director executiv, Antuanela Dancu - şef Serviciu, Mihaela Mihai - şef Birou, Liviu Pătraşcu - director executiv, Liviu Tramudana - şef Serviciu, Emil Andrei Mereuţă - director executiv, Ecaterina Velica - director executiv adjunct, Iuliana Zahariciuc - şef Serviciu, Ana Rodica Crăciun - şef Serviciu, Dezideriu Dudaş - şef Serviciu, Ştefan Taran - şef Serviciu, Sorina Gherasim - şef Serviciu, Ionuţ Văduva - şef Serviciu, Georgeana Preoteasa - şef Serviciu, Noni Adrian Niculae Stângă - şef Birou, Elena Ghinea - şef Birou, Sanda Apostolide - şef Serviciu.
 
În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţul de participare la licitaţie.

Citeşte şi

Primăria Constanţa, gata să achite peste jumătate de milion de lei pentru imprimarea şi distribuirea tichetelor valorice (document)
 
Patru agenţi economici se „bat“ pentru imprimarea şi distribuirea tichetelor valorice din Programul „Respect“ (document)

Ti-a placut articolul?

Comentarii