Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
02:04 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

GeoEcoMar dă circa 4 milioane de lei pentru întreţinerea sistemului de monitorizare a hazardelor naturale din Marea Neagră (document)

ro

04 Jul, 2015 00:00 1864 Marime text
Institutul Naţional de Cercetare - Dezvoltare pentru Geologie şi Geoecologie Marină (GeoEcoMar) anunţă organizarea unei proceduri publice pentru atribuirea unui „Acord-cadru pentru întreţinerea şi optimizarea sistemului de monitorizare şi alertare la hazarde naturale din Marea Neagră“. Valoarea contractului este cuprinsă între 1.274.650,14 şi 4.77.938 de lei.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 160803/03.07.2015, se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de patru ani. Societăţile interesate pot depune ofertele de participare până pe data de 21.08.2015, ora 14.30, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 24.08.2015, ora 10.00.

Condiţii pentru ofertanţi

Societăţile ofertante trebuie să prezinte cifra de afaceri, care vizează activitatea din ultimii trei ani (2012, 2013, 2014). Media cifrei de afaceri globală pentru ultimii trei ani trebuie să fie mai mare sau cel puţin egală cu 2.389.969 de lei. Ofertantul trebuie să facă dovada unei experienţe similare, prin prezentarea de documente / contracte / procese-verbale de recepţie prin care se confirmă că, în ultimii trei ani (raportaţi la data limită de depunere a ofertelor), a prestat servicii de instalare, întreţinere şi reparaţie a unor sisteme de monitorizare şi alertare timpurie compuse prin integrarea de echipamente de monitorizare a parametrilor fizico-chimici ai mediului marin, cu o valoare cumulată totală de minimum 1.194.983 de lei. De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte o listă a principalelor echipamente de care poate să dispună pentru efectuarea serviciilor contractate. Aceasta trebuie să cuprindă cel puţin câte o bucată/set din următoarele categorii: echipamente specifice de reparaţii şi intervenţii în teren, utilizabile inclusiv pentru intervenţiile submarine, echipamente, componente şi subansamble de rezervă / înlocuire, similare sau compatibile cu cele instalate în sistem, echipamente şi materiale de referinţă pentru calibrare, laborator, atelier de reparaţii. Ofertantul trebuie sa prezinte lista completă a personalului care va fi implicat, numele, specializarea şi experienţa fiecăruia, precum şi activităţile la care va participa. Printre categoriile de personal obligatoriu se numără: responsabil contract (o persoană), ingineri electrotehnică (trei persoane), ingineri electronică (două persoane), inginer IT (o persoană), specialist GIS - (o persoană), scafandri.

Responsabili de atribuirea contractului

Persoanele responsabile de organizarea, desfăşurarea şi atribuirea procedurii publice sunt: Gheorghe Oaie - director general, Ana Olteanu - director economic, Vlad Rădulescu - coordonator tehnic, Gianina Răchită - specialist achiziţii, Biroul Achiziţii Publice, Florentina Gheorghiţă - consilier juridic.
 
În secțiunea „Documente”, poate fi vizualizat anunțul de participare la procedura publică.
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii