Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:14 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cozmin Guşă şi din Paşte în... Raliu Află câţi bani s-au alocat pentru publicitatea evenimentului Raliul Deltei şi în buzunarele cui intră

ro

01 Jun, 2013 00:00 3166 Marime text
Autoritatea Naţională pentru Turism plăteşte 174.449,24 lei pentru servicii de publicitate pentru Raliul Deltei „După 20 de ani”, manifestare care s-a derulat începând cu data de 28 mai şi care se încheie sâmbătă, 1 iunie. Beneficiarii contractului de servicii de promovare a brandului turistic naţional cu prilejul Raliului Deltei „După 20 de ani” sunt Club Sportiv Nautic Motorsport, cu sediul în Constanţa, condus de preşedinte Mihai Tănase, şi SC DBV Media House SRL, cu sediul în Bucureşti, administrată de Diana Consuela Binder.
Contractul a fost atribuit la data de 28 mai 2013, în urma negocierii fără anunţ de participare. Motivul alegerii acestei proceduri a fost acela că „lucrările / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate”.

Dacă despre Club Sport Nautic Motorsport se ştie că este înregistrată la data de 23 august 2012, despre SC DBV Media House SRL, Registrul Comerţului arată că în prezent are doi acţionari, respectiv Diana Consuela Binder, cu 40% din acţiuni, şi un asociat persoană juridică, Strategies – Research – Investments SRL, cu 60 de părţi sociale şi, la rândul său, cu doi acţionari: Maricel Păcuraru (50%) şi Cozmin Horea Guşă (50%), acesta din urmă fiind nimeni altul decât şeful de la Realitatea TV, care de curând a anunţat că de la 1 iulie va delega atribuţiile editoriale unui consiliu executiv. Guşă a anunţat că va părăsi Bucureştiul pentru o perioadă nedeterminată şi se va muta cu familia la Oradea.
Revenind la contractul pentru servicii publicitare pentru Raliul Deltei „După 20 de ani”, despre DBV Media House şi Diana Consuela Binder  s-a vorbit în presa centrală şi cu prilejul derulării programelor turistice „Paşte în Bucovina” şi „Lumină la malul mării”, în 2009, pe când Ministerul Turismului era condus de Elena Udrea, valoarea contractelor de atunci ridicându-se la suma de 254.351,8 lei. Banii au fost alocaţi la acea vreme pentru realizarea unei campanii publicitare în vederea promovării celor două programe.

Sursa foto raliuldeltei.ro
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii