Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
01:22 19 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Contractul de achiziţie a serviciilor de curăţenie şi igienizare a sediilor, scos la licitaţie de DSP Constanţa (document)

ro

14 Apr, 2017 00:00 435 Marime text
Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Judeţeană Constanţa scoate la licitaţie contractul „Achiziţia de servicii curăţenie şi igienizare sedii“, în valoare estimată de 552.000 de lei. Societăţile pot depune oferte de participare până pe data de 24.04.2017, ora 10.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 12.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 2.760 de lei.
 
Aşa cum reiese din anunţul publicat pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în achiziţionarea serviciilor de curăţenie şi igienizare a sediilor Direcţiei de Sănătate Publică Judeţeană Constanţa, pentru menţinerea curăţeniei în birouri, grupuri sanitare, căi de acces şi în parcările instituţiei, astfel încât activitatea personalului să se desfăşoare în condiţii optime de igienă şi sănătate.
 
Locaţiile cu activitate permanentă pentru desfăşurarea serviciilor de curăţenie sunt următoarele:
- strada Nicolae Iorga nr. 89, imobil S+P+3 (birouri şi laboratoare), suprafaţă utilă desfăşurată S+P+3 - 1.766,61 mp, teren - 487 mp);
- aleea Lăcrămioarei nr. 1, imobil P+1 (birouri) - 554,02 mp, suprafaţa utilă desfăşurată imobil P+1, teren - 620 mp;
- bulevardul Mamaia nr. 57, imobil P (birouri), suprafaţă utilă desfăşurată - 210 mp;
- cabinet incinta Port Constanţa (cabinete medicale);
- laborator exterior Mangalia (birouri şi laboratoare).
 
Operaţiunile de întreţinere şi curăţenie se vor executa cu materiale şi produse specifice procurate de prestatorul serviciilor, conform procedurii expuse în prezentul caiet de sarcini şi care nu au impact negativ asupra condiţiilor de mediu şi sunt avizate de Ministerul Sănătăţii şi Inspectoratul de Protecţie a Mediului. Folosirea unor materiale dăunătoare va atrage răspunderea prestatorului în faţa organelor abilitate. Ofertantul va prezenta o declaraţie pe proprie răspundere în care va preciza că materialele folosite pentru curăţenie prezentate în cadrul ofertei vor fi folosite la realizarea contractului. Spaţiile vor fi curăţate folosind soluţii profesionale, de înaltă calitate şi fabricate după standardele impuse de Uniunea Europeană.

Date din caietul de sarcini

Ofertantul are obligaţia de a dovedi calificarea personalului ce va fi angajat în prestarea serviciilor, de a menţine curăţenia în toate spaţiile Direcţiei de Sănătate Publică Judeţeană Constanţa, atât în interior, cât şi în cele exterioare aferente imobilului. Mai mult, ofertantul va asigura toate materialele, aparatele şi ustensilele necesare prestării serviciilor de întreţinere şi curăţenie (aspiratoare, maşini automate pentru spălarea cu spumă a mochetei, scări, galeţi, mopuri, mături, făraşe, lavete, bureţi etc). Produsele utilizate pentru curăţat trebuie să fie biodegradabile, să nu degradeze imediat sau în timp suprafaţa curăţată şi să nu afecteze sănătatea oamenilor şi să respecte cerinţele legale privind protecţia mediului. Produsele folosite vor fi în conformitate cu normele sanitare în vigoare şi vor respecta standardele de protecţie a mediului conform cu legislaţia comunitară ori cu standardele europene sau internaţionale în domeniu.
 
Prestatorul trebuie să deţină aparatură proprie pentru efectuarea operaţiunilor de curăţenie - aspiratoare, aparat pentru curăţat şi spălat mochete (cu consumabile proprii). Aparatura folosită pentru efectuarea operaţiunilor de curăţenie va respecta normele privind siguranţă în exploatare. Nu în ultimul rând, prestatorul va interzice angajaţilor utilizarea informaţiilor şi a documentelor la care vor avea acces în perioada efectuării serviciilor.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
 
 
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii