De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
19:49 27 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Contract pe patru ani Primăria va cheltui peste un milion de lei pentru serviciile de nivelare a molozului din Portul Constanţa!

ro

04 Feb, 2017 00:00 347 Marime text
Primăria Municipiului Constanţa organizează licitaţie pentru atribuirea contractului „Serviciul de nivelare a depunerilor din rampă pentru deşeuri inerte din municipiul Constanţa“. Recent, pe site-ul licitatiapublica.ro a fost publicat anunţul de participare la licitaţia de atribuire a unui contract care presupune nivelarea deşeurilor inerte, aşa cum sunt definite de standardul român SR 13350/1996 (de tipul: moloz, betoane, tencuieli, ceramică, pavaje, resturi de piatră, pământ, decapări asfaltice etc.), rezultate din activităţile de construcţii şi demolări de pe teritoriul municipiului Constanţa care sunt depuse în rampa pentru deşeuri inerte amplasată în Portul Constanţa - zona Poarta 9. Nivelarea depunerilor se va face de către prestator cu un buldozer pe tractor pe şenile, având puterea mecanică a motorului de minimum 81 C.P. şi de maximum 180 C.P.
 
Valoarea estimată a contractului este de 1.037.507,3 lei, echivalentul a 229.334,06 euro, fără TVA. Durata contractului-cadru este de patru ani, valoarea estimată fără TVA fiind cuprinsă între 148.215,31 de lei şi 1.037.507,3 lei. Conform anunţului, contractele vor fi atribuite anual: contract subsecvent nr. 1: 2017-2018; contract subsecvent nr. 2: 2018-2019; contract subsecvent nr. 3: 2019-2020; contract subsecvent nr. 4: 2020-2021, valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent fiind de 268.161,66 de lei, fără TVA.
 
Cantitatea minimă estimată a acordului-cadru, respectiv timpul minim necesar pentru prestarea serviciului de nivelare deşeuri inerte estimat: o oră/zi x 26 de zile = 26 de ore/lună, respectiv 26 de ore/lună x 48 de luni = 1.248 de ore/patru ani.
 
Cantitatea maximă estimată a acordului-cadru, respectiv timpul maxim necesar pentru prestarea serviciului de nivelare deşeuri inerte estimat: şapte ore/zi x 26 de zile = 182 de ore/lună, respectiv 182 de ore/lună x 48 de luni = 8.736 de ore/patru ani.
 
În anunţ se precizează că programul serviciului prestat este de minimum 26 de ore/lună şi de maximum 182 de ore/lună şi va fi stabilit prin ordin de lucru de către beneficiar, în funcţie de fluctuaţia cantităţilor necesare a fi nivelate şi de încadrarea în resursele bugetare alocate.
 
Garanţia de participare, constituită în conformitate cu prevederile art. 36 HG 395/2016, care va fi emisă de către o societate bancară/societate de asigurări, va fi în cuantum de 10.375 de lei. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare va fi cel puţin egală cu perioada de valabilitate a ofertelor, şi anume 120 de zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Garanţia de bună execuţie se va constitui în termen de maximum cinci zile de la data semnării contractului subsecvent, în cuantum de 5% din preţul fiecărui contract subsecvent al acordului-cadru în lei, fără TVA, printr-un virament bancar/instrument de garantare emis în condiţiile legii de către o societate bancară sau de o societate de asigurări (în original) sau prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu respectarea prevederilor art. 40 din HG 395/2016.
 

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Primăriei 

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul Primăriei sunt: Decebal Făgădău, Dumitru Babu, Costin Răsăuţeanu, Marcela Enache, Irina Roxana Pînzariu, Fulvia Dinescu, Mihaela Liută, Iuliana Voicu, Laura Bobeş, Mihaela Popescu, Viorica Ani Merlă, Mihaela Stan, Carmina Ionela Popescu, Octavia Bardaşu, Noni Adrian Niculae Stângă, Rareş George Iordache, Cristina Laurenţia Itoafă, Eugen Căruntu, Radu Volcinschi, Ionuţ Văduva, Constantin Nicoleta, Sorin Viorel Munteanu, Radu Mihai Vânturache, Nicoleta Florescu, Mihai Balaban, Sorina Gherasim, Anamaria Cristina Guzga, Daniela Nanu, Veaveghiul Borali, Valeria Elisabeta Udrea, Marcela Frigioiu, Georgeta Gheorghe, Oana Dobre, Lenuţa Petcu, Camelia Dudaş, Monica Hagi, Carmen Stănişor, Dorel Vârlan, Ionuţ Pripişi, Daniel Bratu, Dan Baltag, Ionuţ Dumitru, Mugurel Leonard Petcu, Adrian Constantin Untaru, Cătălin Demetriad Todireanu, Florin Tudose, Mihaela Rodica Nache, Elena Ghinea, Aurora Traşcă, Raluca Florenţa Georgescu, Irina Gavriz, Gheorghe Coman, Manolache Dragoş Morcov, Mihaela Pătruţoiu, Adriana Stamat, Antuanela Dancu, Cristina Toma, Liviu Pătraşcu, Liviu Tramudana, Ana Rodica Crăciun, Dezideriu Dudaş, Ştefan Taran, Drăguţ Encică, Mihaela Andrei, Cristian Marius Adreiaş, Adriana Arghirescu, Costin Valeriu Avatavului, Dumitru Babu, Secil-Givan Cantaragiu, Horia-Marius Caliminte, Adriana Teodora Câmpeanu, Mărioara Cojoc, Victor Constantin, Dede Perodin, Mircea Dobre, Răzvan Ionuţ Florea, Aurelian Marius Marin, Irinela Nicolae, Cătălin Florin Papuc, Teodor Patrichi, Gabriel-Valentin Pîrvulescu, George-Andrei Popescu, Costin Ioan Răsăuţeanu, Romeo Caius Rezeanu, Ioan Solomon, Cristian Mihăilescu, Raluca Andreea Trandafir, Cristina Andreea Văsii, George Gabriel Vişan, Alexandru Zabară.
 
Termenul-limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 13.03.2017, ora 16.00, ofertele sau cererile de participare se vor depune cel mai târziu până pe 14.03.2017, ora 16.00, iar data-limită de evaluare a ofertelor este 10.04.2017, ora 18.00.

Ti-a placut articolul?

Comentarii