Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
06:10 21 10 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CNADNR dă 75 de milioane de lei pentru autobasculante şi autoutilitare. Unele dintre ele vor ajunge la DRDP Constanţa (documente)

ro

28 Sep, 2016 00:00 1064 Marime text
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) SA anunţă organizarea a două proceduri publice pentru achiziţionarea de autobasculante 8x4 (două loturi) şi autoutilitare transport mixt (14 loturi). Valoarea cumulată a celor două contracte de achiziţii publice este de 74.948.072 de lei.
 
Primul contract de achiziţie - autobasculante 8x4 (două loturi) are o valoare estimată totală de 12.156.956 de lei (2.731.347,82 de euro). Autobasculantele 8x4 vor fi livrate către direcţiile din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa, Iaşi şi Timiş. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 28 octombrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 21 noiembrie, ora 18.00.
 
Aşa cum reiese din anunţul de participare nr. 170048/24.09.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, contractul are două loturi: lotul 1 - autobasculantă 8x4 (16 bucăţi) şi lotul 2 - autobasculantă 8x4 (12 bucăţi). Valoarea estimată a fiecărui lot este de 6.946.832 de lei, fără TVA, pentru lotul 1 şi de 5.210.124 de lei, fără TVA, pentru lotul 2. Valoarea garanţiei de participare pentru lotul 1 este de 131.000 de lei şi de 98.000 de lei pentru lotul 2.

Condiţii pentru ofertanţi 

Pentru lotul 1, ofertantul trebuie să demonstreze că cifra de afaceri aferentă anului 2015 a fost de minimum 3.400.000 de lei. Pentru lotul 2, ofertantul trebuie să demonstreze că cifra de afaceri aferentă anului 2015 a fost de minimum 2.600.000 de lei. De asemenea, ofertantul trebuie să facă dovada faptului că a livrat în ultimii trei ani maşini grele pentru transport de materiale cu sistem de tracţiune 8x4 şi/sau 6x4 şi/sau 6x6 şi/sau 8x6 şi/sau 8x8 în valoare cumulată de 2.000.000 de lei fără TVA pentru lotul 1 şi de minimum 1.500.000 de lei fără TVA pentru lotul 2.
 
Cel de-ai doilea contract, „Achiziţie autoutilitare transport mixt - 14 loturi“, are o valoare estimată totală de 62.791.116 lei (14.107.509,94 de euro). Potrivit anunţului de participare nr. 170047/24.09.2016, publicat pe licitatiapublica.ro, achiziţiile vor fi livrate la direcţiile din Bucureşti, Craiova, Constanţa, Cluj, Braşov, Timişoara şi Iaşi. Ofertele de participare vor fi depuse până pe data de 28 octombrie, ora 16.00, urmând ca acestea să fie evaluate până pe data de 21 noiembrie, ora 18.00.
 
Iată care sunt cele 14 locuri: lotul 1 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 4x4, lotul 2 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 4x4, lotul 3 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 4x4, lotul 4 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 4x4, lotul 5 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 6 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 7 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 8 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 9 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 10 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 11 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 12 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 13 - 25 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4, lotul 14 - 29 de maşini cu sistem de tracţiune 2x4.
 
Valoarea estimată a fiecărui lot este: lot 1 - 4.759.650 de lei fără TVA, lot 2 - 4.759.650 de lei fără TVA, lot 3 - 4.759.650 de lei fără TVA, lot 4 - 4.759.650 de lei fără TVA, lot 5 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 6 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 7 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 8 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 9 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 10 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 11 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 12 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 13 - 4.306.350 de lei fără TVA, lot 14 - 4.995.366 de lei fără TVA. Valoarea garanţiei de participare este de 90.400 de lei pentru loturile 1, 2, 3 şi 4, de 81.800 de lei pentru loturile 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 şi 13 şi de 94.900 de lei pentru lotul 14.

Capacitatea economică şi financiară a ofertanţilor 

Pentru lotul 1, ofertantul trebuie să demonstreze că cifra de afaceri aferentă anului 2015 a fost de minimum 2.300.000 de lei. Pentru lotul 2, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.300.000 de lei. Pentru lotul 3, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.300.000 de lei. Pentru lotul 4, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.300.000 de lei. Pentru lotul 5, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 6, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 7, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 8, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 9, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 10, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 11, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 12, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 13, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.100.000 de lei. Pentru lotul 14, cifra de afaceri aferentă anului 2015 - minimum 2.400.000 de lei.
 
Ofertantul trebuie să demonstreze că a livrat în ultimii trei ani autoutilitare şi/sau autovehicule destinate transportului de mărfuri şi/sau autovehicule destinate transportului de persoane şi/sau autovehicule cu utilizare specială, în valoare cumulată de: 1.400.000 de lei fără TVA pentru loturile 1, 2, 3 şi 4, 1.250.000 de lei fără TVA pentru loturile 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 şi 13 şi 1.450.000 de lei fără TVA pentru lotul 14 .

Responsabili de atribuirea contractelor  

Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul autorităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul autorităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: director general - Cătălin Homor, director general adjunct Direcţia Generală de Monitorizare şi Mentenanţă Infrastructurii Rutiere - Ioan Bârsan, director general adjunct Direcţia Generală Economică şi Financiară - Ionuţ Laurenţiu Masala, director Licitaţii, Contractare şi Servicii Suport - Horia Mihai Nicola, şef Departament Licitaţii şi Contractare Obiective Investiţii, Fonduri Structurale şi Bugetul Statului - Marius Răzvan Curculescu, şef Serviciu Achiziţii Produse şi Servicii - Daniela Preda, şef Serviciu Contracte Fonduri Structurale şi Bugetul Statului - Nicoleta Claudia Mărgarit, director Direcţia Mecanizare şi Mentenanţă - Cristian Andrei, şef Serviciu Mecanizare - Georgel Catrună, director Direcţia Juridică - Andrei Filipescu, Serviciul Avize Consultanţă - Mihaela Hlibocianu, şef Serviciu CFP - Emil Rusoiu, şef Birou Analiză Preţuri - Lucian Calmuş.
 
În secţiunea „Documente” din ediţia online a cotidianului ZIUA de Constanţa puteţi consulta cele două anunţuri de participare la licitaţiile organizate de CNADNR. 

Ti-a placut articolul?

Comentarii