Pentru perioada Paştelui
informaţii utile, tradiţii, program magazine
19:59 27 07 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

CERONAV investește peste 1 milion de euro pentru simulatoare! Ce condiții trebuie să îndeplinești pentru a participa la licitație!

ro

12 Oct, 2016 00:00 556 Marime text
Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea personalului din Transporturi Navale intenționează să achiziționeze mai multe echipamente necesare pentru formarea cursanților din Galați.

În acest sens, CERONAV a lansat anunțul public pentru licitația pentru două loturi din contractul „Furnizare simulatoare de instruire pentru subunitatew Ceronav Galați“: lot 1: simulator pentru misiuni complete de navigație maritime și ape interioare - 1 bucată, realizat din 3 module - un modul pentru navigația maritimă, un modul pentru navigația pe ape interioare și un modul pentru managementul situațiilor de urgență și lot 2 - simulator ECDIS - hărți de navigație electronice maritime și fluviale - 1 bucată - pentru programele de instruire specific ECDIS generic și EDIS type - specific, având în componență 1 stație instructor, 8 stații cursant, 1 LED Smart TV și 1 imprimantă multifuncțională laser A4 duplex. Potrivit licitatiapublica.ro, simulatoarele trebuie să fie în conformitate cu prevederile Convenției STCW 2010, Standardul DNV 2.14/2011 pentru simulatoarele maritime A și cursurile model IMO, specificate în caietul de sarcini. CERONAV precizează în anunț că ambele simulatoare vor fi livrate „la cheie” incluzând toate componentele necesare hardware și software, mobilier aferent, documentație, instalare, instruire personal întreținere și operare, asigurarea service-ului în perioada de garanție pentru toate componentele simulatorului (hardware și software). Achizitorul pune la dispoziție doar spațiul necesar pentru instalarea echipamentului de simulare precum și conexiunile la instalația electrică și la internet. Furnizorul va furniza și instala toate componentele necesare, inclusiv toată rețeaua de date necesară funcționarii simulatoarelor sau accesul la Internet wireless (inclusiv routere/switch-uri necesare), software și tot ceea ce înseamnă hardware.
 Valoarea estimată a contractului se ridică la 969.000 de euro, fără TVA. Pentru a participa la licitație, ofertanții trebuie să depună o garanție de participare de 18.000 de euro pentru lotul 1 și 1.200 de euro, lotul 2, iar pentru a fi eligibil, oferta trebuie să rămână valabilă cel puțin 240 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.

Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante sunt în cazul licitației sunt: Ovidiu Sorin Cupșa - director general, Emil Luca - director general adjunct, Doina Munteanu - director subunitatea Galați, Ion Filimon - director Studii, Dan Pisică - director comercial, Claudia Gheorghe - director economic, Nicolae - Iulian Trandafir - șef Birou juridic și asistență managerială, Vasile Lepădatu - consilier juridic BJAM Subunitatea Galați, Daniela Tagare - șef Birou achiziții publice și investiții, Gabriela Cristian - ing. Spec. 1A Birou achiziții publice și investiții, Alexandru-Ioan Vladu - referent I Birou achiziții publice și investiții, Diana-Andreea Sava - ec. I Birou achiziții publice și investiții, Daniela Costache - ec. Spec. IA Birou Achiziții Publice și Investiții, Costel Iancu - expert consultant 1A Subunitatea Galați, Eugen Dica - expert consultant 1A Subunitatea Galați și Alina Mantu - ing. Spec. IT Subunitatea Galați.
Potrivit anunțului, termenul limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente este 04.11.2016, la ora 12.00, termenul limită de primire a ofertelor sau a cererilor de participare este 14.11.2016, ora 16.00, iar ofertele se vor deschide pe 09.12.2016, la ora 18.00.

Ti-a placut articolul?

Comentarii