De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
19:41 27 03 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Cât va plăti Inspectoratul Poliţiei de Frontieră pentru mentenanţa unei nave maritime de supraveghere

ro

25 Feb, 2017 00:00 396 Marime text
Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră organizează o licitaţie publică pentru atribuirea contractului „Mentenanţă preventivă şi corectivă pentru navă maritimă de supraveghere - proiect OPV 6610“. Valoarea estimată a contractului se situează între 6.264.268,88 de lei şi 12.335.891,98 de lei, fără TVA. Potrivit anunţului, locul principal de executare a lucrărilor, de livrare sau de prestare pentru Lotul 1 este locul de serviciu al navei, iar pentru Lotul 2, punctul de lucru al operatorului economic (amplasare doc). Acordul-cadru se semnează pentru o perioadă de doi ani.
 
Obiectul acordului-cadru constă în achiziţionarea de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru:
 
Lot 1: sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord din cadrul navei maritime de supraveghere - proiect OPV 6610, din dotarea Poliţiei de Frontieră;
Lot 2: corpul navei maritime de supraveghere -proiect OPV 6610, din dotarea Poliţiei de Frontieră.
 
Potrivit anunţului, frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite:
Lot 1: Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru sistemul de propulsie, energetic şi instalaţii electromecanice de bord. Cantităţile minime şi maxime estimate pentru operaţiunile de mentenanţă preventivă au fost stabilite în funcţie de numărul de ore de funcţionare anual estimat al navei şi de manualele de mentenanţă ale producătorilor echipamentelor ce fac obiectul acordului-cadru, conform anexelor la caietul de sarcini.
 
Potrivit centralizatoarelor de operaţiuni, autoritatea contractantă estimează că va atribui contractele subsecvente în funcţie de necesarul şi periodicitatea lucrărilor (trimestrial/semestrial/anual), de la unul la patru contracte subsecvente în decursul unui an.
 
Total valoare minimă estimată contract subsecvent (fără TVA) - 320.225 de lei.
Total valoare maximă estimată contract subsecvent (fără TVA) - 2.225.825 de lei.
Total valoare minimă estimată acord-cadru (fără TVA) - 5.846.815 lei.
Total valoare maximă estimată acord-cadru (fără TVA) - 10.907.360 de lei.
 
Lot 2: Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru corpul navei.
Cantităţile minime şi maxime aferente operaţiunilor de mentenanţă au fost stabilite luând în considerare manualele date de producător, precum şi dimensiunile navei.
Autoritatea contractantă intenţionează să atribuie două contracte subsecvente acestui acord-cadru, pe perioada de valabilitate a acestuia, primul cu cantităţile cunoscute înaintea operaţiunilor de andocare şi al doilea care să cuprindă cantităţile constatate în urma andocării navei.
 
Total valoare minimă estimată contract subsecvent (fără TVA) - 225.000 de lei.
Total valoare maximă estimată contract subsecvent (fără TVA) - 1.000.000 de lei.
Total valoare minimă estimată acord-cadru (fără TVA) - 417.453,88 de lei.
Total valoare maximă estimată acord-cadru (fără TVA): 1.428.531,98 de lei.
Autoritatea contractantă intenţionează să atribuie două contracte subsecvente acestui acord-cadru pe perioada de valabilitate a acestuia, primul cu cantităţile cunoscute înaintea operaţiunilor de andocare şi al doilea care să cuprindă cantităţile constatate în urma andocării navei.
 
Conform anunţului licitaţiei, pentru Lotul 1, în lucrările de mentenanţă sunt cuprinse: revizii motoare principale 2 x MTU 16V4000 M73, revizii sistem de monitorizare şi alarmă MTU; revizii telecomandă sistem de propulsie; revizii reductor inversor 2 x Reintjes Laf 873; revizii grup electrogen principal 3 x Leroy Somer cu motor diesel MAN D 2866 LXE; revizii grup electrogen de avarie Leroy Somer cu Motor Diesel Man 0824 LE 201; revizii propulsor transversal: 1 x Prova Jastram BU-40; revizii instalaţia electrică 400V; revizii instalaţia electrică 230V; revizii instalaţia electrică 24 V automatizări; revizii instalaţia alimentare apă sanitară; revizii instalaţia de scurgeri sanitare; revizii instalaţia de vacuum; revizii instalaţie încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat (HVAC); revizii instalaţia frigorifică bucătărie; revizii instalaţia de combustibil; revizii instalaţia de ungere; revizii instalaţia combustibil serviciu; revizii instalaţia transfer combustibil;
revizii sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac Hurricane 630: 1 x Volvo Penta D4260a-D; revizii sistem de propulsie din completul ambarcaţiunii Zodiac 450: 1 x Yamaha 6h4k, 40 CP.
 
Valoarea şi cantitatea minimă a unui contract subsecvent au fost estimate luând în considerare efectuarea operaţiunilor de mentenanţă cu preţul cel mai mic, pentru fiecare echipament prevăzut în Anexa 1A, însumate.
 
Pentru Lotul 2 al contractului, sunt prevăzute lucrări de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru corpul navei: andocare; pregătirea suprafeţelor şi sablat opera vie, pene de cârmă şi zona de alternanţă; pregătirea suprafeţelor şi piturat opera vie, cârme şi zona de alternanţă; confecţionat şi înlocuit anozi; curăţat, sablat şi piturat opera moartă (850 mp); trasarea liniei de plutire, a scărilor de pescaj, a numelui navei şi a numărului de bordaj; măsurat grosime table la opera vie şi înlocuit table necorespunzătoare; revizii instalaţia de răcire a navei; verificare linii axiale; revizie tehnică la elice cu pas reglabil F 2150, 4 pale; revizii elice bowtruster cu pas fix F 990, 4 pale; revizie tehnică la instalaţia de protecţie anticorozivă MME ICCP AKB v2; revizie tehnică la instalaţia de protecţie antivegetativă MME MAGIC Marine; revizie instalaţie hidraulică de stabilizare a navei tip Quantum; revizii instalaţia de combustibil şi curăţat tancuri combustibil; verificat şi reparat instalaţia de balast; verificat şi reparat instalaţia de apă dulce; reparaţii cârme S = 0,98 mp, 2 cpl.
 
Cantităţile minime şi maxime aferente operaţiunilor de mentenanţă au fost stabilite luând în considerare manualele date de producător, precum şi dimensiunile navei.
 
Cantităţile minime ce pot face obiectul unui contract subsecvent sunt cele aferente primului contract subsecvent şi vor fi constituite din acele operaţiuni prevăzute în anexa 1 la caietul de sarcini care nu necesită constatarea ulterioară andocării navei. Cantităţile maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent sunt determinate estimativ din diferenţa dintre cantităţile maxime ale acordului-cadru şi totalitatea cantităţilor ce pot face obiectul primului contract subsecvent.
 
Pentru Lotul I, valoarea estimată este cuprinsă între 5.846.815 lei şi 10.907.360 de lei, fără TVA, garanţia de participare fiind de 100.000 de lei, iar pentru Lotul II, valoarea contractului este cuprinsă între 417.453,88 de lei şi 1.428.531,98 de lei, în timp ce garanţia de participare este de 14.000 de lei.

Persoane cu funcţie de decizie în cadrul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră 

În sensul prevederilor art. 63, alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante implicate în procedura de atribuire sunt: inspector general - Ioan Buda, adjunct al inspectorului general - Bogdan-Mihail Ivănescu, director al Direcţiei Logistice - Costel Giuroiu, director al Direcţiei Financiare - Iuliana-Laura Mitrofan, director al Direcţiei Fonduri Europene Nerambursabile - Angelica Dorobanţu, şef Serviciul Fonduri Dedicate - Claudiu Pavel, şef Serviciul Achiziţii - Marius-Lucian Gogoi, şef Serviciul Tehnic - Andrei Adrian Voicu, împuternicit-şef Serviciul Juridic - Carmen-Vasilica Vicoleanu.
 
Termenul-limită pentru primirea cererilor de documente sau de acces la documente este 27.03.2017, ora 8.00, data-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 28.03.2017, ora 16.00, iar data de deschidere a ofertelor este 24.04.2017, ora 18.00, se arată în anunţ. Criteriul de analizare a ofertelor este preţul cel mai scăzut. Oferta trebuie să fie valabilă 90 de zile de la termenul-limită de primire a ofertelor.

Ti-a placut articolul?

Comentarii