Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:10 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziţie de aproape un milion de lei la ANR. Cine este responsabil de atribuirea contractului (document)

ro

26 Apr, 2017 00:00 4553 Marime text
Autoritatea Navală Română (ANR) anunţă pe SEAP că va organiza şi desfăşura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de consultanţă privind sistemele informatice şi servicii de consultanţă tehnică“, în valoare estimată de 984.262 de lei, fără TVA.
 
Contractul constă în dezvoltarea funcţionalităţilor de evaluare a riscului navelor, de management al incidentelor şi de solicitare electronică a informaţiilor de raportare în cadrul altor porturi ale Uniunii Europene, în contextul componentelor care alcătuiesc Fereastra Unică de Raportare şi sistemul SafeSeaNet. Termenul-limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 26.05.2017, ora 16.00, urmând ca acestea să fie deschise pe data de 20.06.2017, ora 18.00. Cuantumul garanţiei de participare este de 9.800 de lei.

Responsabili de atribuirea contractului 

Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii responsabili de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: Razvan-Gabriel Trandafir - director general; Paul Brânză - director Direcţia Inspecţii Siguranţă si Securitate Navală; Costel Liviu Grigore - director Direcţia Personal Navigant; Constantin Casiade - director Direcţia Afaceri Europene şi Relaţii Internaţionale; Cristina Calintaru - director Direcţia Economică; Raluca Alina Muşat - şef Serviciu Investiţii - Achiziţii Publice; Aura Glodeanu - şef Serviciu Investiţii - Achiziţii Publice; Ciprian-Marius Ciopa - Serviciul Comunicaţii şi IT; Iulian Dobre - Serviciul Comunicaţii şi IT; Anişoara Băniţă - Biroul Juridic şi Contencios; Felicia Nuţu - şef Serviciul Financiar, Contabilitate, Bugete, Tarife; Săndica Mangri - Serviciul Investiţii - Achiziţii Publice; Silviu Apostol - şef Serviciul Comunicaţii şi IT; Gabriel Bălan - şef Birou IT; Gabriela-Andreea Vasilescu Naiden - şef Birou Juridic şi Contencios; Daniela Tăbăcaru - Birou Juridic şi Contencios; Tatiana Silvia Artenie - Serviciul Investiţii Achiziţii Publice; Gilda-Veronica Ursache - şef Birou Contabilitate.

Condiţii pentru ofertanţi

Operatorul economic/membrii grupului va/vor prezenta lista principalelor servicii prestate în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, cu indicarea valorilor, a datelor şi a beneficiarilor publici sau privaţi. De asemenea, vor face dovada contractelor la nivelul cărora să fi prestat servicii similare cu cele care fac obiectul contractului în ultimii trei ani de la data-limită de depunere a ofertelor, la care se vor ataşa documente-suport. Experienţa similară prezentată trebuie să acopere cel puţin activităţile principale care fac obiectul contractului, cum ar fi: servicii de consultanţă privind sistemele informatice, dezvoltare de software şi sisteme informatice, activităţi de servicii în tehnologia informaţiei, activităţi de realizare a softului la comanda sa. De asemenea, ofertantul va transmite informaţii şi documente relevante referitoare la capacitatea tehnică şi profesională a subcontractanţilor propuşi, cu privire la partea/părţile din contract pe care aceştia urmează să le îndeplinească efectiv.
 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la licitaţia organizată de ANR.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii