De-ale iernii
Evenimentele iernii in Constanta
07:46 20 01 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

A+E NETWORKS®UK PREZINTĂ SPONSORUL EMISIUNII „ÎN VITEZA A CINCEA” DE PE HISTORY®

ro

24 Mar, 2015 11:31 749 Marime text
București, 24 martie 2015: Incitantul serial automobilistic „În viteza a cincea” se întoarce în Romania cu două sezoane în noul său cămin, HISTORY®.
 
Lansarea în România vine cu un parteneriat multi-media exclusiv cu Efix, gama de combustibil sub marca Rompetrol. Parteneriatul cuprinde o abordare integrată, care va consta inclusiv in plasare de produse, panouri de sponsorizare și o competiție. Acesta a fost asigurat de către echipa A+E Networks UK, în parteneriat cu Cable Direct.
 
De asemenea, noul serial de pe HISTORY va fi comunicat la nivel național prin intermediul unei campanii online și offline, care va debuta pe 26 martie și va consta în spoturi TV, radio, prezență în digital, cinema și print.
 
Viviane Paxinos, Senior Ad Sales Director A+E Networks UK a declarat: „Suntem onorați să ne asociem cu marca Efix pentru lansarea serialului În viteza a cincea. Acest parteneriat vine în sprijinul dorinței noastre de a concepe colaborări integrate, care să asigure beneficii unice tuturor partenerilor, brandurilor acestora și telespectatorilor”.
 
Primul sezon al serialului În viteza a cincea va fi lansat în România pe HISTORY pe 16 aprilie 2015, la ora 21:00. Al doilea sezon va fi difuzat în a doua jumătate a acestui an și va include un episod special, filmat în România.
 
Mihaela Ungar, Chief Marketing and Retail Officer at KMG Rompetrol, a declarat: „Parteneriatul dintre carburantul Efix și În Viteza a cincea a venit natural, având în vedere că noi testăm și îmbunătățim constant produsele Efix, pentru a oferi clienților noștri, unul dintre cele mai calitative și eficiente produse din piață”.
 
Cei mai competenți experți auto, Tiff Needell, Vicki Butler-Henderson și Jonny Smith, formează echipa care se întoarce cu noi episoade ale serialului „În viteza a cincea”. Aceștia se vor întrece cot la cot, sau roată la roată, în teste generatoare de adrenalină, vor analiza în exclusivitate cele mai noi super-mașini, vor oferi sfaturi esențiale despre problemele care îi preocupă pe automobiliști și vor asista la testări de accidente spectaculoase, realizate în numele siguranței pe șosele.
 
În viteza a cincea este realizat pentru A+E Networks UK de către compania de producție North One.
 
***
 
Despre HISTORY
HISTORY® este numărul 1 pe nișa televiziunilor de documentare.
 
HISTORY® a fost lansat în 1995 (cu numele original Canalul HISTORY) în Marea Britanie. HISTORY face parte din portofoliul A+E Networks UK, care mai include H2®, Lifetime® și Crime & Investigation Network®. HISTORY se conectează cu telespectatorii din întreaga lume – ajungând în peste 330 de milioane de locuințe la nivel global, din peste 185+ de teritorii și în 39 de limbi. HISTORY® este o televiziune factuală ce prezintă o multitudine de personaje care împărtăşesc poveşti din trecut şi din prezent, unde limitele sunt împinse până la extrem, negocierile sunt câştigate şi noi detalii inedite ies mereu la iveală.
 
Televiziunile HISTORY şi HISTORY HD sunt disponibile prin Digi, Romtelecom, UPC, iNES IPTV şi Orange TV. Pentru mai multe detalii puteţi accesa pagina de Facebook HISTORY România sau canalul local de YouTube.
 
Despre A+E Networks® UK
A+E Networks UK®, un joint venture între A+E Networks® şi Sky, este un distribuitor de televiziune care include în portofoliu televiziuni tematice și de entertainment cu conţinut de calitate precum HISTORY®, HISTORY®HD, Lifetime®, Lifetime® HD, Crime + Investigation™, Crime + Investigation™ HD și H2®. A+E Networks UK® s-a lansat în noiembrie 1995, activează în 90 de ţări, din UK, Scandinavia, Benelux, Europa Centrală şi de Est, Africa Sub-Sahariană şi Orientul Mijlociu şi ajunge în peste 85 de milioane de locuinţe, cu conţinut tradus în 19 limbi.
 
Despre Efix:
Efix reprezintă cea mai avansată gamă de carburanti oferita de compania KMG International NV, avand proprietăţi remarcabile de curăţare şi protecţie. Folosind o tehnologie de ultimă generație și bazat pe o combinație optimă de aditivi și compuși activi, Efix protejează motorul, curăță supapele și injectoarele, reduce consumul de carburant și crește perfomanța motorului. Efix este apreciat de consumatori, fiind în prezent cel mai cunoscut brand de carburanți din România (conform studiului Market Segmentation Study – IPSOS Aug 2014).
Calitatea produselor Efix este verificată constant atat în cadrul rafinăriei Petromidia, cât și în laboratoare internaționale. În 2014 carburanții Efix au fost testați și certificați tehnic în Germania în Laboratorul Centrului de Competenţă pentru Combustibili şi Lubrifianţi, validând încă odată propietățile remarcabile ale produselor.
Marca Efix este disponibilă pe piețele din România, Georgia, Bulgaria și Moldova.
 
Despre Rompetrol:
Rompetrol este marca de retail a KMG International NV, companie petrolieră cu operațiuni în 12 țări din Europa, Asia Centrală și Africa de Nord. Grupul activează în principal în rafinare, marketing și trading, cu operațiuni adiacente în explorare și producție, precum și alte servicii pentru industria petrolieră, cum ar fi foraj, EPCM și transport. Compania este deținuta integral de compania națională de petrol și gaze din Kazahstan, KazMunayGas.
În Europa, KMG International deține peste 1.000 de puncte de distribuție în șase țări (România, Republica Moldova, Bulgaria, Georgia, Franța, Spania), care funcționează sub brandurile Rompetrol și Dyneff. Grupul deține, de asemenea, o rețea internațională de trading cu petrol și produse petroliere, prin filiale situate în Franța, Spania și Elveția (KazMunayGas Trading A.G).
 
Despre North One:
North One Television este una dintre cele mai mari și apreciate companii de media independente din Europa. De peste 20 de ani, Nord One a fost recunoscut ca un producător global de divertisment de clasă mondială, de canale factuale, digitale, sport și programare de evenimente live, câștigând numeroase premii pentru spectacolele sale – inclusiv trei premii BAFTA pentru producția Formula Unu pentru rețeaua comercială britanică ITV.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii