Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
08:07 24 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Campania de informare „Viză pentru SUA", în metroul bucureştean

ro

01 Dec, 2011 00:18 707 Marime text

Metroul bucureştean susţine campania „Viză pentru SUA" 2011. Mesajul campaniei - „Cu cât ne arăţi că ai legături puternice cu România, cu atât e mai uşor să primeşti Viza pentru SUA", concentrat în sintagma „legături puternice cu ţara" - ajunge la public prin intermediul suporturilor de la mânerele din trenurile de metrou de pe liniile M1, M2 şi M3.

Prin cooptarea companiei Metrorex în calitate de partener instituţional, Ministerul Afacerilor Externe a stabilit o premieră în ceea ce priveşte modalitatea de comunicare cu publicul vizat de campania de comunicare a MAE „Viză pentru SUA".

Campania „Viză pentru SUA" urmăreşte să îi ajute pe toţi cetăţenii români care doresc să solicite o viză temporară pentru SUA să îşi pregătească mai bine dosarul de candidatură şi să contribuie în acest fel la scăderea ratei de respingeri ale solicitărilor de viză.

Reamintim că toate parteneriatele stabilite de MAE pentru continuarea campaniei sunt în regim de gratuitate.

Informaţii utile pentru pentru solicitarea unei vize temporare americane, precum şi detalii privind componentele campaniei „Viză pentru SUA" sunt accesibile şi pot fi descărcate de pe site-ul MAE, din cadrul secţiunii „Viză pentru SUA" (http://www.mae.ro/viza-pentru-sua).

Parteneri instituţionali:

MDRT, Metrorex, ANAT, TAROM.

Parteneri din mediul privat:

Grafitti BBDO, Affichage România, News Outdoor România.

Parteneri media din presa centrală şi locală - în ordine alfabetică:

Agerpres, Aspecte Diplomatice, Comunicaredepresă.ro, Curentul, Economistul, Gazeta de Sud, Glasul Maramureşului, Hotnews, Informaţia de Alba, Mediafax, Monitorul de Cluj, Monitorul de Vrancea, Monitorul de Suceava, NEWS-AR (Arad), Radio Severin, Societatea Română de Radiodifuziune (prin intermediul canalelor radio din subordine: România Actualităţi, Radio România Internaţional, Radio România Bucureşti FM, Radio România 3 Net, Agenţia de Presă Rador), Telegraf (Constanţa), TVR Info, Ziarul Financiar, Ziarul de Iaşi şi Ziua Veche.

Invităm şi alţi parteneri media să se alăture campaniei noastre.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii