Ziua Dobrogei, 139 ani
14 noiembrie 1878 - 14 noiembrie 2017
04:57 18 11 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Post vacant la Serviciul Public de Asistenţă Socială Constanţa. Când va avea loc concursul și ce condiții trebuie îndeplinite

ro

13 Nov, 2017 18:43 1148 Marime text
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Resurse Umane din cadrul Serviciului Public de Asistenţă Socială Constanţa, judeţul Constanţa.
 
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 13 decembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii