Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
06:17 11 12 2017 Citeste un ziar liber! Unde ne gasiti?

Este nevoie de un nou director la Garda de Coastă. Iată care sunt criteriile de selecție! (document)

ro

10 Aug, 2016 16:29 1300 Marime text
Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră anunță că  organizează pe data de 14 septembrie 2016 concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Garzii de Coastă, cu personal recrutat din sursă internă din rândul ofiţerilor Ministerului Afacerilor Interne care îndeplinesc condiţiile legale.
 
Pentru ocuparea funcţiei de director Garda de Coastă, cu personal recrutat din sursă internă din rândul ofiţerilor Ministerului Afacerilor Interne care îndeplinesc condiţiile legale.
 
Pentru a participa la concurs, candidaţii trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii stabilite de actele normative în vigoare:
  1. să fi absolvit studii universitare de lungă durată/studii universitare de licenţă, ciclul I de studii universitare şi studii postuniversitare sau studii de masterat/studii universitare de masterat – ciclul II de studii universitare în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei sau în domeniul management;
  2.  să nu fie cercetat disciplinar, să nu fie sub efectul unei sancţiuni disciplinare sau faţă de acesta să nu fi fost pusă în mişcare acţiunea penală în condiţiile Legii nr. 360/2002, cu modificările şi completările ulterioare, iar cadrele militare să nu fie puse la dispoziţie sau suspendate din funcţie, în condiţiile art. 89 din Legea nr. 80/1995, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. să fi obţinut calificativul de cel puţin "bine" la ultimele două evaluări anuale de serviciu pentru poliţişti, respectiv „foarte bun” la aprecierea de serviciu pentru cadrele militare (conform art. 3 din Legea nr. 152/2016, în situaţia în care, prin acte normative, calificativele obţinute la evaluările anuale reprezintă o condiţie, iar perioada luată în calcul include anul 2015, această condiţie se consideră îndeplinită. Dispoziţiile alin. (1) nu se aplică în situaţia în care evaluarea de serviciu anuală, pentru anul 2015, a fost finalizată până la data de 8 decembrie 2015.);
  4.  să fie declarat „apt medical” şi „apt” la evaluarea psihologică organizată în acest scop;
  5.  să deţină gradul minim profesional de comisar de poliţie;
  6.  să deţină certificat sau autorizaţie de acces la informaţii clasificate;
  7.  să aibă 10 ani vechime în muncă din care 5 ani vechime în Ministerul Afacerilor Interne;
  8.  să aibă 3 ani vechime în funcţii de conducere în unităţi ale M.A.I.;
  9.  să aibă 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
 
 
Înscrierile candidaţilor la concurs se vor face pe bază de cerere de înscriere adresată inspectorului general al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră, care va fi depusă la sediul Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră - Direcţia Resurse Umane - Compartimentul Secretariat, până la data de 16.08.2016, ora 16.00.
 
În secțiunea Documente poate fi consultat integral anunțul postat de Inspectoratul General al Poliției de Frontieră.
 

Ti-a placut articolul?

Comentarii