Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
00:11 29 03 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Telespectatorii au ales Realitatea TV

ro

07 Dec, 2009 18:03 619 Marime text

Telespectatorii au ales Realitatea TV

 Realitatea TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în ziua alegerilor şi a condus topul audienţelor la nivel naţional şi în momentul închiderii urnelor, cu aproape 2 milioane de telespectatori în minutul 21:00 – 21:01, potrivit datelor furnizate de GfK România.

 Postul de ştiri a înregistrat o audienţă de 9,5 puncte de rating în minutul 21:00 – 21:01, având o cotă de piaţă de 17,9% la nivel naţional, adică 1.941.000 de telespectatori din toată ţara. În momentul închiderii urnelor urmează Antena 3, cu 1.688.000 de telespectatori la nivel naţional (8,3 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă) şi PRO TV, cu 1.376.000 de telespectatori (6,8 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă).

 Topul audienţelor pe întreaga zi electorală, la nivel naţional, este condus tot de Realitatea TV. Televiziunea a înregistrat o medie de 688.000 de telespectatori din toată ţara în fiecare minut – 3,4 puncte de rating şi 12,7% cotă de piaţă. În clasament urmează PRO TV, cu o medie de 516.000 de telespectatori pe minut (2,5 puncte de rating la nivel naţional şi 9,5% cotă de piaţă) şi Antena 3 – 479.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut (2,4 puncte de rating şi 8,8% cotă de piaţă).

 În intervalul orar 18:30 – 22:00, televiziunea de ştiri a avut 1.189.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, în fiecare minut. La nivel naţional, ediţia specială realizată de Mihai Tatulici până la ora 20:00 şi programul Realitatea Zilei, moderat de Răzvan Dumitrescu între 20:00 şi 22:00 au înregistrat  o medie de 5,8 puncte de rating şi 11,7% cotă de piaţă. Pe acelaşi tronson, PRO TV a avut 5,8 puncte de rating (1.177.000 de telespectatori pe minut şi cotă de piaţă 11,5%), iar Antena 3 – 5,5 puncte de rating (1.123.000 de telespectatori pe minut şi 11,1% cotă de piaţă).

 Vârful zilei pentru televiziunea de ştiri la nivel naţional s-a înregistrat tot în timpul dezbaterii realizate de Răzvan Dumitrescu, cu 2.059.000 de telespectatori din toată ţara în minutul 21:15 – 21:16, adică 10,1 puncte de rating şi 19% cotă de piaţă.

 În intervalul orar 22:00 – 01:00, ediţia specială realizată de Oana Stancu şi Adrian Ursu a menţinut Realitatea TV în fruntea clasamentului de audienţe la nivel naţional. Programul a fost urmărit de 1.207.000 de telespectatori, în medie, în fiecare minut, având 5,9 puncte de rating la nivel naţional şi o cotă de piaţă de 15,9%. Urmează în top Antena 3, cu 4,8 puncte de rating (982.000 de telespectatori din toată ţara, în medie, pe minut şi 13% cotă de piaţă) şi Antena 1 – 3,8 puncte de rating (772.000 de telespectatori pe minut şi 10,2% cotă de piaţă).

-//-

Realitatea TV este prima staţie TV de ştiri creată în România, ocupând în acest moment poziţia de lider în acoperirea celor mai importante evenimente naţionale. Realitatea TV reprezintă canalul TV care oferă informaţiile din ţară şi din lume care contează cu adevărat, precum şi analize cuprinzătoare, realizate într-o manieră obiectivă şi profesionistă. Realitatea TV difuzează zilnic, în medie, 35 de transmisiuni în direct şi invită, în fiecare zi, peste 15 analişti, jurnalişti şi specialişti care explică telespectatorilor evenimentele zilei. Realitatea TV face parte din trustul de presă Realitatea–Caţavencu, iar acesta mai deţine, printre altele, posturile Romantica TV şi The Money Channel, reţelele Radio Guerrilla, Gold FM şi Realitatea FM, agenţia de presă NewsIn şi publicaţiile "Academia Caţavencu", "Cotidianul", "Business Standard" şi "Money Express".

Persoană de contact:
Lucian Florea – PR Manager Realitatea TV, lucian.florea@realitatea.net

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii