Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:52 23 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

MIKA pentru prima oara in Romania la Orange PrePay Party

ro

08 Apr, 2010 17:12 1570 Marime text

mika_des.jpgBucureşti, 8 aprilie: Orange îl aduce în premieră în România pe MIKA la Orange PrePay Party, într-un eveniment cu intrarea liberă care va avea loc sâmbătă, 24 iulie, pe plaja H2O din Mamaia.

Pe 8 ianuarie 2007, artistul britanic MIKA lansa primul său single, „Grace Kelly", melodie ce a ajuns în scurt timp în fruntea clasamentelor din întreaga lume şi avea să fie primul pas către transformarea lui MIKA într-un fenomen al muzicii pop. Primul său album - „Life in Cartoon Motion" s-a vândut în peste 6 milioane de exemplare şi l-a ajutat să câştige un BRIT Award şi să fie nominalizat la premiile Grammy. În septembrie 2009, MIKA şi-a lansat cel de-al doilea album - „The Boy Who Knew Too Much" - care se bucură de un succes imens. Melodiile „We Are Golden" şi „Rain" de pe acest album ocupă la rândul lor vârfurile clasamentelor.

Muzician excepţional, MIKA a urmat cursurile Royal College of Music din Londra şi se spune ca vocea sa atinge 5 octave, dar este în acelaşi timp şi un entertainer de succes - concertele sale atrag sute de mii de oameni în întreaga lume.

Primul concert al artistului în România se desfăşoară în cadrul celui de-al cincilea eveniment Orange PrePay Party, serie care a adunat până acum mai mult de 100.000 de spectatori. Din 2007, la Orange PrePay Party au cântat Sophie Ellis-Bextor, Akon, Sugababes, Duffy şi I Am Kloot. Duffy a suţinut anul trecut concertul pe aceeaşi plajă din Mamaia unde va cânta şi MIKA, locul devenit tradiţional pentru desfăşurarea evenimentelor de vară Orange.

Together we can do more

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10.995.000 de clienţi şi venituri de 1,055 miliarde de euro în 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 190 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România se remarcă prin acoperirea extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii