Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:53 20 04 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Delia Antal a fugit de la schi din Franta la Zalau la urgenta! Afla motivul! Actrita si regizoarea traverseaza momente neimaginat de dificile!

ro

27 Mar, 2012 20:24 964 Marime text

Dupa o perioada incarcata de munca, timp in care a filmat pentru un nou film si s-a ocupat de organizarea lansarii cartii "D'ORA", actrita si regizoarea Delia Antal a fugit 4 zile departe de toata agitatia de la Londra, intr-o scurta vacanta la schi. Destinatia de relaxare aleasa de Delia a fost statiunea traditionala franceza Megeve. Crezand ca va avea o experienta simpla, ajungand acolo, Delia a dat, la sarsitul lui martie, peste un pom de Craciun Swarovski, in toata splendoarea lui, impodobit cu 3000 de globuri si decoratii swarovski, fiecare costand intre 50-75 euro. Vremea a fost mai mult decat perfecta. Dimineata se relaxa la soare si se bronza la piscina hotelului, iar dupa-masa, Delia prefera sa schieze, alaturi de prietena ei care i-a tinut companie in Franta. Chiar daca a trecut usor de la costumul de baie, la cel de schi, frumoasa actrita e mandra de bronzul natural obtinut in aceasta mini-vacanta. Relaxarea Deliei Antal nu a fost totala la Megeve, caci o veste proasta i-a intrerupt brusc vacanta. Tatal ei a fost internat, asa ca Delia a fost nevoita sa plece de urgenta din Franta si sa se intoarca acasa, la Zalau, pentru a fi alaturi de tatal sau. Ea a parcurs astfel 4 tari pentru a putea ajunge cat mai repede in Romania . O singura ruta, ceva mai complicata, a adus-o cat mai repede la Zalau. "Eram in vacanta la Megeve cand am aflat vestea ca tatal meu a fost internat de urgenta. Imi doream sa-mi vizitez parintii pe 19 martie, chiar de ziua tatalui meu, sa-i fac o surpriza, insa tocmai atunci s-a imbolnavit! Am fost nevoita sa vin mai repede acasa si am cautat mai multe solutii de intoarcere in tara fiind in Megeve in Franta aproape de granita cu Elvetia. Am plecat cu microbuzul din Franta, de la Megeve, pana la aeroportul din Geneva, aflat la doar 60 km distanta de Megeve, iar de acolo am luat avionul pentru Roma. Din Italia, de la Roma, am zburat la Cluj, de unde am inchiriat o masina pentru a ajunge la Zalau, mergand direct la spital sa-mi vad tatal, mi se pare fantastic ce face iubirea de familie, sa calatoresc intr-o singura zi prin 4 tari sa ajung in Romania! Nu as fi facut acest lucru pentru nimic altceva pe lume", spune Delia Antal, care se afla acum langa tatal sau, la Zalau, sperand sa se insanatoseasca curand. "Nu puteam ca eu sa ma distrez si tatal meu sa zaca in spital. Chiar daca m-am distrat in scurta vacanta din Franta si am vazut locuri minunate, am facut imposibilul sa ajung acasa si sa fiu langa mama mea, s-o ajut cu tot ce trebuie, pentru a-l pune pe tatal meu pe picioare. Si uite-asa m-am plimbat prin patru tari si am schimbat 3 avioane,facand doar o zi pe drum!Mi-a luat o jumatate de zi pe internet sa gasesc legaturile si solutia pentru a ajunge cat mai rapid acasa! Familia este pe primul loc, orice s-ar intampla!", a mai spus Delia, care este o fire sensibila si credincioasa.